شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حواشی#فرماندار#سیل#باعث#فوت#یکی#اهالی#دماوند

سیل باعث فوت یکی از اهالی دماوند شد

سیل باعث فوت یکی از اهالی دماوند شد

تسنیم نوشت: فرماندار دماوند از فوت یکی از روستائیان در اثر وقوع سیل خبرداد و گفت: امشب نیز باتوجه به هشدارهای صادر شده از مردم تقاضا داریم در حواشی رودخانه‌ها تجمع نداشته باشند.

رضا طاهرخانی فرماندار دماوند با اشاره به وقوع سیل اظهار داشت: روز گذشته جلسه مدیریت بحران شهرستان تشکیل و تمهیدات و تذکرات لازم به مدیران و مسئولان ابلاغ شد و اطلاع رسانی به مردم از طریق ظرفیت شوراها، دهیاری‌ها و رسانه‌ها انجام شد.

وی افزود: در سیل شب گذشته تمام عوامل و دستگاه‌ها آماده بودند و همچنان عملیات پاکسازی و ترمیم خسارات ادامه دارد.

فرماندار دماوند در ادامه گفت: ۳ روستای کوهستانی به سمت شمیرانات قوی‌ترین نقطه سیل خیز بود که راه دسترسی‌ها اکنون باز شده است و ادامه رسیدگی به جبران خسارات آب، برق و گاز همچنان ادامه دارد و تلاش می‌کنیم تا در کوتاه‌ترین مدت ارائه خدمات از سر گرفته شود.

طاهرخانی تصریح کرد: متأسفانه در ساعات اولیه این حادثه یک مورد مفقودی یکی از روستائیان اعلام شده بود که با تلاش عوامل امدادی فوت فرد تأیید شده است.

وی ابراز داشت: خسارات زیادی در حوزه راه، برق، تاسیسات آب و گاز وارد شده است اما عوامل نیروهای خدماتی تلاش کردند که راه دسترسی تا پیش از آغاز ترددهای صبحگاهی بازگشایی شود.

فرماندار دماوند با اشاره به احتمال وقوع مجدد سیل در این منطقه خاطرنشان کرد: باتوجه به هشدارهای صادر شده از مردم تقاضا داریم در حواشی رودخانه‌ها تجمع نداشته باشند و اگر احشام در این مناطق استقرار دارند به نقاط امن منتقل شوند.

بیشتر بخوانید:

۲۳۳۲۳۱