شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#معاون وزیر#دولت#دولت سیزدهم

معاون وزیر اقتصاد: برپایی میز خدمت نشاندهنده مشی مردمی رییس جمهور است

معاون وزیر اقتصاد: برپایی میز خدمت نشاندهنده مشی مردمی رییس جمهور است

همدان- ایرنا- معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: راه اندازی میز خدمت برای برقراری ارتباط مستقیم و چهره به چهره مردم با مسئولان، نشانه بارز مردمی بودن دولت سیزدهم و منش مردم داری رییس جمهور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، داوود منظور روز پنج‌شنبه در حاشیه میز ارتباطات مردمی وزارت امور اقتصادی و دارایی که همزمان با سفر استانی دولت به همدان برگزار شده است، در جمع خبرنگاران افزود: میزهای خدمت روشی قابل توجه و آسان برای برقراری ارتباط با مردم، شنیدن مطالبات و پاسخگویی به درخواست ها است.

وی با بیان اینکه در میز خدمت مشکلات زیادی از جانب مردم مطرح و با قدیت فوریت بررسی می شود، اظهار داشت: برخی مشکلات طرح شده نیاز به تصمیم گیری در سطح ملی دارد که موارد با ارجاع به مقام مربوطه در وزارتخانه پیگیری و براساس قانون اقدام خواهد شد.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: حل مشکلات مردم به ویژه در بخش اقتصاد و تولید اولویت اصلی دولت سیزدهم است و در این زمینه برنامه مفصل و جامعی طراحی و تدوین شده است.

منظور اظهار داشت: بیشتر مراجعات مردم به میز خدمت وزارت امور اقتصادی و دارایی مرتبط با دریافت تسهیلات، مشکلات مالیاتی و مسایل بانکی است.

به گفته وی، با توجه به مشکلات کشور در حوزه‌های اقتصادی که حاصل تحریم های دشمنان است تمام تلاش خود را برای دستیابی به اقتصادی پویا و در شان مردم بکار بسته ایم.

آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز(پنج‌شنبه ۶ مرداد) در سی‌امین سفر استانی خود، وارد همدان شد.

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت از روز گذشته و در آستانه سفر رییس جمهور به همدان به صورت رسمی افتتاح و فعال شد.

همچنین علاوه بر فعالیت سامانه ارتباطات مردمی «سامد»، میز خدمت و یا ارتباطات مردمی وزارتخانه های مختلف نیز با حضور معاونین وزیر و نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه در ۲۹ دستگاه اجرایی استان همدان ایجاد و فعال شده است.

آیین استقبال رسمی از رییس جمهور با حضور آیت‌الله «حبیب الله شعبانی موثقی» نماینده ولی فقیه در استان و «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در فرودگاه همدان برگزار شد.

همچنین جمعی از وزرای دولت به نمایندگی از رییس جمهور به شهرستان های تابعه استان همدان سفر می کنند و ضمن دیدار با مردم و شرکت در جلسات کاری، مسایل و مشکلات منطقه را بررسی و نتیجه کار را در شورای اداری استان به رییس جمهور ارایه می کنند.

خبرها و گزارش های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال کنید.