شهر خبر

وزیر نیرو به شهدای فامنین ادای احترام کرد

وزیر نیرو به شهدای فامنین ادای احترام کرد

همدان- ایرنا- «علی اکبر محرابیان» ‌وزیر نیرو صبح امروز (پنج‌شنبه) در جریان سفر استانی رییس جمهور به استان همدان، با حضور در گلزار شهدای شهر فامنین به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه شهر فامنین در این آیین اظهار داشت: فامنین ۳۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده و بالاترین میزان مشارکت در انتخابات مربوط به این شهرستان است.

حجت الاسلام رضا مصباح افزود: با این وجود مشکلات زیادی در شهرستان فامنین وجود دارد که مهمترین آن مشکل آب است که امید می رود برای رفع اساسی و بنیادی این بحران چاره ای اندیشیده شود.

وی بیان کرد: به علت فقر صنعت در شهرستان فامنین، اقتصاد و اشتغال این شهرستان منوط به رونق بخش کشاورزی است و این امر مستلزم وجود تامین آب مورد نیاز این بخش است.

امام جمعه فامنین خواستار نگاه ویژه دولت به موضوع صنعت این شهرستان شد و گفت: شهرداری فامنین جزو شهرداری های زیان ده استان است و هیچ سود و منفعتی برای شهر ندارد که باید به این موضوع نیز توجه ویژه ای کرد.

حجت الاسلام مصباح با بیان اینکه فامنین از کمترین امکانات اولیه و زیر ساختی بی بهره است ادامه داد: با توجه به دشت بودن این شهرستان مشکلی برای تامین زمین مورد نیاز ساخت مسکن وجود ندارد هر چند در مسکن مهر  در سالیان گذشته تاکنون نیمه کاره باقی مانده است.

علی اکبر محربیان پس از ادای احترام به شهدای فامنین، با خانواده شهیدان رحیمی دیدار و گفت و گو و از منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد بازدید کرد و در ادامه این سفر در شورای اداری شهرستان فامنین حضور می یابد.

وزیر نیرو به شهدای فامنین ادای احترام کرد

آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز(پنج‌شنبه ۶ مرداد) در سی‌امین سفر استانی خود، وارد همدان شد.

آیین استقبال رسمی از رییس جمهور با حضور آیت‌الله «حبیب الله شعبانی موثقی» نماینده ولی فقیه در استان و «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در فرودگاه همدان برگزار شد.

همچنین جمعی از وزرای دولت به نمایندگی از رییس جمهور به شهرستان های تابعه استان همدان سفر می کنند و ضمن دیدار با مردم و شرکت در جلسات کاری، مسایل و مشکلات منطقه را بررسی و نتیجه کار را در شورای اداری استان به رییس جمهور ارایه می کنند.

خبرها و گزارش های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال کنید.