شهر خبر

اسدی: حقم را از کمیته استیناف پیگیری می‌کنم/ حاضرم قربانی شوم اما ساختار اصلاح شود

اسدی: حقم را از کمیته استیناف پیگیری می‌کنم/ حاضرم قربانی شوم اما ساختار اصلاح شود

تهران- ایرنا- کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال گفت: با من تماس گرفتند و گفتند نامه‌ای محرمانه است که باید بروم و آن را بگیرم البته جالب است همه از مفاد این نامه محرمانه اطلاع دارند. پیگیر حقوق خود بوده و از کمیته استیناف آن را دنبال می‌کنم.

علیرضا اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و در واکنش به این سئوال که آیا نامه عدم حضورش در انتخابات را به صورت کتبی دریافت کرده یا نه، تاکید کرد: این نامه را هنوز دریافت نکرده‌ام اما در تماسی که با من گرفتند گفتند نامه‌ای به صورت محرمانه است اما همه رسانه‌ها و اهالی فوتبال از آن محتوی آن مطلع هستند و این هم به نوبه خود جالب است.

وی در پاسخ به این سئوال که موضوع را پیگیری خواهد کرد یا خیر، گفت: موضوع را از کمیته استیناف پیگیر خواهم بود تا حقی ضایع نشود. 

دبیرکل اسبق فدراسیون فوتبال نسبت به این که اگر کمیته استیناف هم در این خصوص به خوبی عمل نکرد،‌ یادآور شد: ساختار غلط است اما من حاضرم قربانی این پرونده شوم ولی ساختار درست شود. اینکه فردی مانند اسدی باشد یا نباشد چندان مساله مهمی نیست اما اینکه ساختار فوتبال ما درست شود خیلی مهم است و افتخار می‌کنم قربانی این موضوع باشم.

گفتنی است امیررضا واعظ آشتیانی، علیرضا اسدی و محمد آخوندی با نظر کمیته بدوی از حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال منع شدند و باید برای پیگیری حقوق خود از طریق کمیته استیناف اقدام کنند.