قاب های زیبایی از فریبرز عرب نیا و پسرش جانیار

فریبرز عرب نیا که با حضور در سریال مختارنامه و نقش مختار برای همیشه در اذهان بینندگان ماندگار شده و اغلب با همین سریال شناخته می شود یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون می باشد که مدتهاست از عرصه بازیگری فاصله گرفته و به همراه پسرش در خارج از کشور زندگی می کند.

 

در شبکه های اجتماعی تصاویر مختلفی از فریبرز عرب نیا به همراه پسرش وجود دارد که در ادامه این بخش از نمناک چند قاب زیبای پدر و فرزندی را تماشا خواهید کرد.

بازیگر نقش مختار که سالهاست برای تحصیل  خود و فرزندش به آمریکا مهاجرت کرده است یک فرزند پسر به نام جانیار دارد که حاصل ازدواج او با زنده یاد عسل بدیعی می باشد.

فریبرز عرب نیا و پسرش

جانیار شباهت بسیاری به مرحوم مادر خود دارد و در دوران نوجوانی خود مادر هنرمند و زیبایش را از دست داد. 

فریبرز عرب نیا و پسرش

مختصری درباره فریبرز عرب نیا و ازدواجش با عسل بدیعی

فریبرز عرب نیا بازیگر و کارگردان کشورمان 25 فروردین 1343 در تهران متولد شد. او پس از گذراندن تحصیلات دانشگاهی و دوره های تخصصی بازیگری فعالیت هنری خود را آغاز کرد و پس از چند کار سینمایی با فیلم سلطان و ضیافت به شهرت رسید.

فریبرز عرب نیا در طول دوران کاری خود با کارگردانان مطرح سینمایی در آثاری همچون مسافران، بالاتر از خطر، طوطیا، پرتقال خونی، چ و همکاری کرده است. اوج شهرت این هنرمند به حضور در نقش مختار ثقفی در سریال مختارنامه مربوط می شود.

فریبرز عرب نیا در سال 1379 با عسل بدیعی ازدواج کرد و در سال 1381 فرزندشان جانیار به دنیا آمد.

عسل بدیعی

زنده یاد عسل بدیعی از بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان بود که 12 فروردین 1392 در 35 سالگی به علت مرگ مغزی درگذشت و اعضای بدن او توسط خانواده اش اهدا شد.