شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بارسلونا#یوونتوس

ستایش ژاوی از ستاره فرانسوی

ستایش ژاوی از ستاره فرانسوی

سرمربی بارسلونا بعد از تساوی برابر یوونتوس به ستایش از عثمان دمبله پرداخت و او را یک بازیکن خاص و متفاوت دانست.

به گزارش مشرق و به نقل از اسپورت، بارسلونا در ادامه اردوی تابستانی خود در آمریکا این بار یک بازی دوستانه را برابر یوونتوس برگزار کرد. این بازی دوستانه برنده نداشت و با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. ستاره آبی اناری ها در این بازی عثمان دمبله بود که هر دو گل تیمش را به ثمر رساند.

ژاوی بعد از بازی به ستایش از دمبله پرداخت. سرمربی بارسلونا بعد از بازی گفت: دمبله یک بازیکن متفاوت و شاخص است. او می تواند کمک زیادی به ما کند و در هر دیداری سرنوشت‌ساز ظاهر شود. بعد از آنکه من سرمربی بارسلونا شدم دمبله عملکرد متفاوتی از خود نشان داد و در زمینه گل سازی کمک زیادی به ما کرد و همین باعث شد که خواستار تمدید قرارداد او شوم و خوشحالم که این بازیکن در تیم باقی ماند.

او درباره تساوی برابر یوونتوس گفت: بازی خوبی بود به ویژه در نیمه دوم که فرصت های خوبی خلق کردیم و بهتر از حریف ظاهر شدیم. گرمای هوا و زمین چمن بد باعث شد تا از کیفیت فنی تیم کاسته شود.

سرمربی آبی اناری‌ها در پایان صحبت های خود به ستایش از پیانیچ پرداخت و از عملکرد او در این بازی ابراز رضایت کرد.

پیانیچ‌ فصل قبل را به صورت قرضی در فوتبال ترکیه پشت سر گذاشت و در تابستان با خواسته ژاوی تیم را در اردوی آمریکا همراهی کرد. به نظر می‌رسد که او به حضورش در جمع آبی اناری ها ادامه خواهد داد.

منبع: ایسنا