شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#باشگاه پرسپولیس#فوتبال

آغاز دوره A مربیگری با حضور رحمتی و معاون سابق پرسپولیس

آغاز دوره A مربیگری با حضور رحمتی و معاون سابق پرسپولیس

دوره A مربیگری فوتبال با حضور مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم و معاون سابق باشگاه پرسپولیس آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون با حضور در افتتاحیه دوره A مربیگری آسیا خاطر نشان کرد: برگزاری اینگونه دوره‌ها می‌تواند به بالا بردن سطح کیفی مربیگری فوتبال ایران کمک کند. فوتبال ایران از ظرفیت قابل توجهی برخوردار است و مربیان خصوصاً مربیان جوان ما می‌توانند نقش تعیین کننده‌ای در استفاده مناسب از این ظرفیت داشته باشند. امیدوارم با حمایت فدراسیون فوتبال تلاش‌های کمیته آموزش و حضور مدرسان توانمند و با دانش شاهد دوره بسیار خوب و موفقی باشیم.

در ادامه مرتضی محصص یکی از مدرسان این دوره رعایت انضباط در کلاس‌ها را با اهمیت خواند و با اشاره به شرکت کردن مربیان بزرگ دنیا در دوره‌های مختلف مربیگری افزود: در سالهای گذشته کارلو آنچلوتی مربی سرشناس ایتالیایی باشگاه رئال مادرید در سن ۶۳ سالگی برای ارتقاء سطح کیفی و فنی خود در کلاس یوفا شرکت کرد و این مسئله نشان می‌دهد که دانش افزایی از اهمیت زیادی برخوردار است. امیدواریم این بار هم شاهد برگزاری یک دوره مفید و موفق باشیم.

دوره مربیگری درجه A فوتبال در تهران از تاریخ ۵ تا ۱۲ مردادماه (مرحله اول)، ۳ لغایت ۹ شهریور ماه (مرحله دوم) و ۳۰ شهریورماه الی ۸ مهرماه (مرحله سوم) برگزار می‌شود و مرتضی محصص به عنوان مدرس و اصغر مازیار به عنوان دستیار این دوره انتخاب شده‌اند.

مهدی رحمتی سرمربی تیم آلومینیوم اراک و ابراهیم شکوری معاون سابق باشگاه پرسپولیس هم از جمله حاضران در این دوره هستند.