شهر خبر

تیتر یک رسانه های صهیونیستی؛

«صریح‌ترین» تهدید «سیدحسن نصرالله» از سال ۲۰۰۶ تاکنون چه بود؟

«صریح‌ترین» تهدید «سیدحسن نصرالله» از سال ۲۰۰۶ تاکنون چه بود؟

رسانه های صهیونستی پس از گفتگوی اخیر سید حسن نصرالله با شبکه المیادین، از یکی از سخنان وی به عنوان صریح ترین تهدید مطرح شده از سوی دبیرکل حزب الله از سال ۲۰۰۶ تاکنون علیه تل آویو یاد کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، گفتگوی تلویزیونی اخیر سید حسن نصرالله به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس حزب الله لبنان، بازتاب گسترده ای در رسانه های صهیونیستی داشته است.

رسانه های صهیونیستی در ساعات اخیر به طور گسترده به مواضع جدید دبیرکل حزب الله لبنان پرداخته اند. سید حسن نصرالله در جریان این گفتگوی تلویزیونی تاکید کرد که هیچ هدف صهیونیستی در زمین و دریا وجود ندارد که از گزند موشک های پیشرفته و نقطه زن حزب الله در امان باشد!

شنایدر وعمیدرور تحلیلگر کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: سید حسن نصرالله تنها تهدید حمله علیه میدان گازی کاریش را مطرح نکرد، بلکه تهدید کرد که تمام سکوهای گازی اسرائیلی در دریای مدیترانه را هدف قرار خواهد داد. این سخنان بیانگر این واقعیت است که دبیرکل حزب الله به یکباره سطح تهدیدات خود را چندین درجه بالاتر برده است.

عمیدرور در ادامه با اشاره به برگزاری چند دور مذاکرات غیر مستقیم دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی، پیش بینی کرد که در آینده نزدیک این مذاکرات به مرحله توافق نزدیک شود.

در همین رابطه، اوهاد حامو تحلیلگر صهیونیست به کانال ۱۲ گفت: این تهدید، صریح ترین تهدید مطرح شده از سوی سید حسن نصرالله از سال ۲۰۰۶ تاکنون است که با دست گذاشتن روی نقطه ضعف اسرائیل عنوان شده است. از طرف دیگر ما هم اکنون در جهان با بحران انرژی روبرو هستیم، براین اساس حزب الله این برهه زمانی را فرصتی مناسب برای بدست آوردن دستاوردهای حداکثری می داند.

وی افزود: ما در شرایط کنونی در حساس ترین و خطرناک ترین دوره تقابل میان حزب الله و اسرائیل قرار داریم و اصلاً نباید تهدیدات مطرح شده را دستکم بگیریم.