شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#جدید#ستاره فوتبال

ببینید | سنگ‌تمام هواداران برای خرید جدید | استقبال بی‌نظیر از ستاره فوتبال خبرساز شد

چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

طرفداران تیم رم از خرید جدید این تیم استقبال گسترده‌ای انجام دادند.

دیبالا

به گزارش همشهری‌آنلاین، خرید جدید باشگاه فوتبال رم ایتالیا با استقبال گسترده هواداران این تیم روبه‌رو شد.

«پائولو دیبالا» ستاره آرژانتینی پس از سال‌ها حضور در تیم یوونتوس هفته گذشته بصورت بازیکن آزاد و با قراردادی سه ساله و بند فسخ ۲۰ میلیون یورویی به تیم رم ایتالیا پیوست.

در حالی که فرنچسکو توتی اسطوره باشگاه رم به این بازیکن شماره ۱۰ خود را که در بایگانی باشگاه رم است پیشنهاد داده بود، اما دیبالا به احترام او این پیشنهاد را رد کرد و شماره ۲۱ را خواهد پوشید. پیش از این اعلام شده بود که نمانیا ماتیچ با پیراهن شماره ۲۱ آاس رم به میدان خواهد رفت، اما با درخواست پائولو دیبالا و موافقت ماتیچ، شماره ۲۱ به مهاجم آرژانتینی داده شد. همچنین با اعلام آاس رم،  نمانیا ماتیچ نیز با پیراهن شماره ۸ به میدان خواهد رفت. پائولو دیبالا سابقه بازی با شماره ۲۱ در یوونتوس را دارد و در تیم ملی آرژانتین نیز با همین شماره به میدان می‌رود.

 دیبالا پس از امضای قرارداد با گرگ‌های پایتخت گفت: روزی که امکان امضای قرارداد مهیا شد، برای من مملو از احساسات بود. سرعت عمل، جدیت و نحوه علاقه رم به من، عواملی بود که تفاوت را ایجاد کرد. به تیمی سطح بالا پیوستم که مسیر خود را برای ساختن آینده‌ای قوی ادامه می‌دهد؛ و سرمربی، ژوزه مورینیو؛ کسی که کار کردن با او برای هر بازیکنی یک مزیت و امتیاز ویژه است.