شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران

چراغ پیست اتومبیلرانی آزادی روشن شد

چراغ پیست اتومبیلرانی آزادی روشن شد

تهران - ایرنا - سرانجام با درخواست و پیگیری‌های فدراسیون اتومبیلرانی، چراغ‌های پیست اتومبیلرانی آزادی تهران بعد از سال‌ها مجددا روشن شد و به‌زودی این پیست برای مسابقات در شب در اختیار جوانان و مردم قرار خواهد گرفت.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با اعلام خبر اتمام فاز اول روشنایی پیست اتومبیلرانی مجموعه آزادی تهران خاطرنشان کرد: در زمان حضور سیدحمیدسجادی وزیر ورزش و جوانان از مسابقات، درخواست احیای مجدد روشنایی پیست آزادی را داشت.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی تشریح کرد: با دستور فوری وزیر و تاکید ایشان و کار شبانه‌روزی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، فاز اول آن به بهره‌برداری رسید.

مازیار ناظمی با تشکر از توجه و پیگیری وزیر ورزش و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اظهار داشت: اتفاق بزرگ و خوبی برای خانواده موتورسواری و اتومبیلرانی ایران و علاقمندان و مردم رقم خورد و امیدواریم به‌زودی با فراهم شدن شرایط، پیست آزادی به‌صورت سه شیفت در دسترس جوانان و ورزشکاران قرار گیرد.

مازیار ناظمی افزود: به نمایندگی از خانواده بزرگ این رشته از وزیر ورزش و جوانان کشورم تشکر می‌کنم و امیدوارم این روند خوب ادامه داشته باشد.