شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید#بارسلونا#دوستانه#یوونتوس

بازی‌های دوستانه باشگاهی| جدال بارسلونا و یوونتوس برنده نداشت/ توقف رئال مادرید مقابل کلوب آمه‌ریکا

بازی‌های دوستانه باشگاهی| جدال بارسلونا و یوونتوس برنده نداشت/ توقف رئال مادرید مقابل کلوب آمه‌ریکا

بازی‌های دوستانه باشگاهی با تساوی بارسلونا مقابل یوونتوس و توقف رئال مادرید مقابل کلوب آمه‌ریکا پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های دوستانه باشگاهی، تیم‌های فوتبال بارسلونا و یوونتوس از ساعت 5 صبح امروز (چهارشنبه - به وقت تهران) در تور پیش‌فصل خود در آمریکا به مصاف هم رفتند که جدال دو تیم در نهایت به تساوی 2-2 انجامید. در این بازی که در ورزشگاه کاتن بول واقع در دالاس برگزاری می‌شد، عثمان دمبله در دقایق 34 و 40 برای آبی‌واناری‌ها گلزنی کرد و بانوی پیر هم در دقایق 39 و 51 توسط مویزه کین به گل رسید.

شاگردان ژاوی در تاریخ 9 مرداد در آخرین بازی پیش‌فصل خود به مصاف نیویورک ردبولز خواهند رفت. تیم تحت‌هدایت آلگری همه در ادامه در تاریخ‌های 9 و 15 مرداد به ترتیب به مصاف تیم‌های رئال مادرید و اتلتیکومادرید خواهد رفت.

در بازی دیگر، از ساعت 7 صبح امروز (چهارشنبه - به وقت تهران) رئال مادرید در ورزشگاه اوراکل پارک واقع در سانفرانسیسکوی کلیفرنیا به دیدار کلوب آمه‌ریکای مکزیک رفت و در نهایت به تساوی 2-2 رضایت داد.  کریم بنزما در دقیقه 22 و ادن اِزار در دقیقه 55 از روی نقطه پنالتی برای رئال گلزنی کردند و هنری مارتین در دقیقه 5 و آلوارو فیدالگو در دقیقه 82 از روی نقطه پنالتی برای نماینده مکزیک گلزنی کردند.

شاگردان کارلو آنچلوتی در آخرین بازی پیش‌فصل خود در تاریخ 9 مرداد به مصاف یوونتوس خواهند رفت.

انتهای پیام/