شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#شمشیربازی

کار آسانی در قونیه نداریم/ به موفقیت شمشیربازی امیدوارم

کار آسانی در قونیه نداریم/ به موفقیت شمشیربازی امیدوارم

ملی‌پوش شمشیربازی بانوان گفت: کار آسانی در بازی‌های کشورهای اسلامی نخواهیم داشت ولی به کسب نتیجه در قونیه خوشبین هستم.

پریماه برزگر، عضو تیم‌ ملی شمشیربازی سابر ایران، درباره سطح کیفی رقابت‌های قهرمانی جهان مصر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: رقابت‌های جهانی مهمترین و معتبرترین مسابقاتی است که هر ساله برگزار می‌شود بنابراین همیشه مورد استقبال کشورهای متفاوت جهان قرار می‌گیرد. این دوره هم سطح کیفی مسابقات واقعا بالا بود حتی شاهد بودیم که برخی از کشورها که تا همین چند سال گذشته حرفی برای گفتن نداشتند حالا پیشرفت قابل توجهی کرده بودند. تقریبا تمام تیم‌ها با آمادگی لازم شرکت کرده بودند.

وی با یادآوری اینکه عملکرد سابریست‌ها رضایت بخش بود، گفت: در کل همه ما تلاش کردیم بهترین نمایش را داشته باشیم بنابراین به نتیجه به دست آمده نمره قبولی می‌دهم. در رابطه به عملکرد خودم نیز باید بگویم که برای خودم رضایت بخش بود چون در دوره قبل مسابقات جهانی که به میزبانی مجارستان برگزار شد حضور نداشتم و به همین دلیل در رنکینگ افت کرده بودم که متاسفانه این افت در رنک باعث شد در جدول مسابقات به قرعه سختی بخورم. در جدول حریف المپیکی داشتم که واقعا کار را برای هر ورزشکاری سخت‌ می‌کرد اما با توجه به تمریناتی که داشتم و نظری که کادر فنی داشت عملکرد قابل قبولی را ارائه کردم. 

برزگر در ادامه با اشاره به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی بیان داشت: در حال حاضر تمرکز ما بازی های کشورهای اسلامی است. تاریخ دقیق اعزام را نمی‌دانم و از هفته آینده تمرینات تیم شروع خواهد شد. بچه‌ها از آمادگی خوبی برخوردار هستند چون از اسفندماه در اردو هستیم و اخیرا در مسابقات قهرمانی جهان هم شرکت کردیم که محک خوبی برای تیم بود. امیدوارم بتوانیم دست پر از مسابقات برگردیم.

عضو تیم‌ ملی شمشیربازی سابر بانوان تاکید کرد: آذربایجان و ترکیه از جمله کشورهای حاضر در این بازی ها هستند. اگر در جریان باشید شمشیربازان خوبی دارند که تعدادی از آنها جزو سه رنک نخست دنیا هستند، بنابراین اینطور نیست که بگوییم مسابقات آسانی است و اتفاقا به نظرم چون بازی های آسیایی هم یک سال به تعویق افتاد کشورهای حاضر با تمام توان خودشان شرکت خواهند کرد. قطعا کار آسانی نخواهیم داشت ولی به کسب نتیجه خوشبین هستم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام/