شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فدراسیون ژیمناستیک#جدید

مراسم معارفه سرپرست جدید فدراسیون ژیمناستیک برگزار شد

مراسم معارفه سرپرست جدید فدراسیون ژیمناستیک برگزار شد

تهران- ایرنا- مراسم معارفه سرپرست جدید فدراسیون ژیمناستیک امروز (سه‌شنبه) با حضور سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم ناصر طالبی، مشاور معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای نیز حضور داشت. آرش فرهادیان سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی طی سخنانی از زحمات و تلاش های حمید احمدی سرپرست پیشین فدراسیون قدردانی کرد و گفت: در این مدت کوتاه اقدامات خوبی صورت گرفته و عناوین خوبی در سطح بین‌المللی بدست که کسب مدال نقره آسیایی و کسب مجوز حضور در رقابت‌های جهانی از جمله این اقدامات است.

سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها همچنین با اشاره به سوابق مدیریتی زهره مرزوقی ابراز امیدواری کرد که امور به فدراسیون ژیمناستیک در همه زمینه‌ها به‌خوبی پیش برود و در آینده نزدیک شاهد برگزاری مجمع برای انتخاب رییس جدید فدراسیون باشیم.

فدراسیون ژیمناستیک از دی‌ماه سال ۱۴۰۰ با سرپرست اداره می‌شود. قرار بود حمید احمدی سرپرست پیشین این فدراسیون در طول ۶ ماه مسوولیت خود زمینه را برای انتخابات ریاست این فدراسیون المپیکی فراهم کند که ناموفق بود و در نهایت جای خود را به زهره مرزوقی داد.

دوره ریاست چهارساله زهرا اینچه‌درگاهی آذرماه سال ۱۴۰۰ به پایان رسید اما تا کنون زمان مشخصی برای انتخابات ریاست این فدراسیون اعلام نشده است.