شهر خبر

مدیریت پرسپولیس روی آزمون اصلی تمرکز کند/ لیست یحیی چه زمانی کامل می‌شود؟

مدیریت پرسپولیس روی آزمون اصلی تمرکز کند/ لیست یحیی چه زمانی کامل می‌شود؟

تهران- ایرنا- مدیران باشگاه پرسپولیس در تکمیل لیست سرمربی خود ناکام بودند و باید هر چه سریعتر این چالش مهم را با موفقیت پشت سر بگذارند.

به گزارش ایرنا، مسوولان باشگاه پرسپولیس روزهایی سختی را سپری می‌کنند و به نوعی عیار واقعی مدیریت «رضا درویش» در این باشگاه، در این روزها سنجیده می‌شود.

پرسپولیس اولین تیمی بود که نقل و انتقالات را آغاز کرد و در همان ابتدا هفت ستاره فوتبال ایران را جذب کرد تا به نوعی برنده نقل و انتقالات لقب بگیرد اما از طرفی هنوز چند بازیکن از فهرست یحیی گل‌محمدی جذب نشده‌اند.

حدود یک ماهی است که تمرینات پرسپولیس برای فصل جدید آغاز شده است. سرمربی پرسپولیس همان ابتدا خواستار این بود که تیمش تکمیل شود و سپس تمرینات برای فصل جدید استارت بخورد اما این اتفاق رخ نداد و سرمربی مجبور به شروع تمرینات با تیم نیمه‌کاره خود شد.

در همین راستا در شرایطی که کمتر از ۲۰ روز دیگر به شروع بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال باقی مانده هنوز لیست نفرات پرسپولیس تکمیل نشده و این تیم به ۲ بازیکن در پست هافبک دفاعی و مهاجم نیاز دارد. این مشکل تا جایی پیش رفت که گل‌محمدی مجبور شد دو بازیکن مازادش یعنی شیرزاد تمیروف و رضا اسدی را به لیست بازگرداند.

با این حال باشگاه در تمدید قرارداد بازیکن لیست مازاد خود یعنی رضا اسدی هم ناکام بود. از طرفی تمیروف هم که در یک نیم فصل تنها یک گل برای سرخپوشان زد، به پرسپولیس بازگشته تا این تیم در خط حمله با کمبود بازیکن مواجه نشود.

یکی دیگر از موضوعات مهم برای گل‌محمدی، بحث کادرفنی بود. با توجه به جدایی سه تن از اعضای کادرفنی یعنی حمید مطهری،‌ داوود فنایی و مظاهر رحیم‌پور، مدیریت باید سه مربی را جایگزین می‌کرد که در همین راستا وسلی ننکا و په‌په لوسادا جذب شدند اما جذب نفر سوم با یک ماه تاخیر انجام شد. 

مدیریت پرسپولیس روی آزمون اصلی تمرکز کند/ لیست یحیی چه زمانی کامل می‌شود؟

موضوع مهم دیگر برای گل‌محمدی، برگزاری یک اردوی با کیفیت بود اما با این حال هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری اردو لازم نشد تا نمره منفی دیگری در مدیریت درویش دیده شود.

حالا مسوولان باشگاه باید در این شرایط تمام تلاش خود را به کار بگیرند و گام آخر که تکمیل تیم است را محکم بردارند تا سرخپوشان بتوانند دوباره در لیگ مدعی اصلی قهرمانی باشند. 

البته یکی از گام‌های مثبت مدیران پرسپولیس، پرداخت بدهی‌ها در چند وقت اخیر بود. آن‌ها باید بدهی آنتونی استوکس و باشگاه شهر خودرو را پرداخت می‌کردند که پنجره نقل و انتقالاتی باز شود که این اتفاق هم رخ داد و پنجره باز شد. همچنین بخشی از بدهی‌های داخلی نیز تسویه شد تا مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید وجود نداشته باشد.