شهر خبر

ملی‌پوش والیبال زنان: در بازی‌های کشورهای اسلامی به دنبال مدال هستیم

ملی‌پوش والیبال زنان: در بازی‌های کشورهای اسلامی به دنبال مدال هستیم

تهران ایرنا- پاسور تیم ملی والیبال زنان گفت: برای نخستین بار در بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت می‌کنیم و هدف‌مان کسب مدال است.

به گزارش ایرنا، شبنم علیخانی در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی والیبال زنان ایران پیش از اعزام به قونیه، اظهار داشت: تمرینات امسال بسیار متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود چرا که سفرها و بازهای تدارکاتی بیشتری داشتیم. از طرفی با مربی خارجی با سبک متفاوت تمرین کردیم.

وی ادامه داد: امسال انگیزه داشتیم چون قرار است برای نخستین بار در بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت کنیم و هدف‌مان کسب سکو و مدال است. به همین دلیل مشتاقیم تا مسابقات زودتر شروع شود و ما هم با مدال برگردیم. از شرکت در این مسابقات خیلی خوشحالیم.  

پاسور تیم ملی والیبال زنان درباره شناخت از حریفان در بازی های اسلامی گفت: با اندونزی بارها بازی کرده و آن‌ها را شکست داده‌ایم. ترکیه برای ما حریف قدرتمندی است اما قطعا از گروه‌ خود صعود می‌کنیم و در جمع چهار تیم برتر قرار می‌گیریم تا آنجا حرفی برای گفتن داشته باشیم. با ترکیه تا به حال بازی نکرده‌ایم چون آسیایی نیست اما می‌دانیم تیم قدرتمندی است.

ملی پوش والیبال زنان عنوان کرد: بعد از بازی‌های کشورهای اسلامی قرار است در مسابقات کاپ آسیا به میزبانی فیلیپین شرکت کنیم. این رقابت‌ها هم برای ما مهم است.