شهر خبر

نوروزی در تذکر شفاهی:

وزیر آموزش و پرورش از حقوق فرهنگیان دفاع کند

وزیر آموزش و پرورش از حقوق فرهنگیان دفاع کند

نماینده مردم علی آباد در مجلس گفت: وزیر آموزش و پرورش به جای نشستن در وزارتخانه نزد رئیس سازمان برنامه و بودجه یا معاون اول رئیس جمهور برود، از فرهنگیان دفاع کند و تحرک از خود نشان دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمت اله نوروزی نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (سه شنبه، ۴ مردادماه) در نشست علنی مجلس در تذکر شفاهی خود، گفت: وضعیت حقوق کارمندان و بازنشستگان خوب نیست، تورم ۵۰ درصد اما افزایش حقوق‌ها تنها ۱۰ درصد است.

وی همچنین خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، در خصوص کمبود نهاده‌های دامی تذکر داد و عنوان کرد: جوجه‌ریزی کاهش پیدا کرده است، باید به این موضوع توجه کنید.

نوروزی خطاب به وزیر آموزش و پرورش، تصریح کرد: وضعیت مربیان پیش دبستانی، نهضت سوادآموزی، معلمان خرید خدمت و غیرانتفاعی را یک بار برای همیشه حل کنید. مراجعه به نمایندگان بسیار زیاد است، بارها به این موضوع تاکید کرده‌ایم رتبه‌بندی باید اجرایی شود، وزیر باید صدای معلمان و فرهنگیان در دولت باشد، چرا به اراده به این موضوع ورود نکرده و اجرای این قانون را به امروز و فردا موکول می‌کنید؟

وی اضافه کرد: فرهنگیان طلایه‌دار تعلیم و تربیت هستند و باید برای اول مهر با انگیزه در کلاس درس حاضر شوند. آقای نوری وزیر آموزش و پرورش! به جای نشستن در وزارتخانه به دولت و نزد رئیس سازمان برنامه و بودجه یا معاون اول رئیس جمهور بروید و از این جمعیت فراوانی که سرمایه کشور هستند دفاع کنید. باید تحرک از خودتان نشان دهید و در دولت باید قوی‌ترین وزیر باشید.