شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#AFC#نقل و انتقالات#فوتبال آسیا

واکنش AFC به نقل و انتقالات ایرانی‌ها

واکنش AFC به نقل و انتقالات ایرانی‌ها؛ از لژیونرها تا ستاره‌های لیگ برتر 

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به نقل و انتقالات در این قاره پرداخت.

به گزارش مشرق، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به جابجایی بازیکنان در قاره کهن پرداخت و در آن به نقل و انتقالات ایرانی‌ها اشاره کرد. این سایت نوشت: با نزدیک شدن به شروع فصل جدید در سراسر اروپا و غرب آسیا، باشگاه‌ها در چند هفته گذشته مشغول تقویت تیم خود بوده‌اند. سایت ما برخی از بزرگترین حرکات در قاره و لژیونرها را در این پنجره نقل و انتقالاتی مرور می‌کند.

سایت AFC در مورد نقل و انتقالات تیم پرسپولیس به خرید علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی و دانیال اسماعیلی‌فر پرداخت و نوشت: پرسپولیس در فصل گذشته به شدت به از دست دادن عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران به رقیب همیشگی خود یعنی استقلال واکنش نشان داد و با چندین بازیکن جدید قرارداد بست.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد نقل و انتقالات استقلال نیز به بازگشت کاوه رضایی به این تیم اشاره کرد. 

این سایت همچنین در مورد فولادخوزستان نوشت: این تیم که قرار است در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ حضور پیدا کند، فرشید اسماعیلی هافبک تیم العربی قطر را به خدمت گرفت. خوزستانی‌ها در جناح چپ نیز دو بازیکن پرسپولیس یعنی احسان پهلوان و سعید آقایی را به خدمت گرفتند.

AFC در مورد اللهیار صیادمنش نیز عنوان کرد: پس از اینکه هال‌سیتی تصمیم گرفت انتقال قرضی خود را از فنرباغچه به صورت دائمی کند، صیادمنش ملی‌پوش ایرانی فصل آینده نیز به بازی در چمپیونشیپ ادامه خواهد داد.

منبع: ایرنا