شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#مونیخ

واکنش لواندوفسکی به باخت ۸ بر۲ بارسلونا

واکنش لواندوفسکی به باخت ۸ بر۲ بارسلونا

ستاره لهستانی تیم فوتبال بارسلونا به پیروزی ۸ بر ۲ و تاریخی تیم سابقش یعنی بایرن مونیخ مقابل تیمی که به تازگی به آن پیوسته است، واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال بارسلونا در ادامه تور پیش فصل خود در آمریکای شمالی، امروز (سه‌شنبه) به مصاف یوونتوس می‌رود. نشست خبری پیش از این بازی فرصتی بود تا روبرت لواندوفسکی صحبتی با اصحاب رسانه داشته باشد و یکی از سؤال‌های جالبی که در این نشست از او پرسیده شد مربوط به باخت سنگین (۸ بر ۲) دو سال پیش تیم جدید او - بارسلونا به تیم سابقش یعنی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا بود که خودش نیز در آن بازی کرد و گل ششم بایرن را به بارسلونا زد.

لواندوفسکی در پاسخ به این سؤال که آیا از زمان پیوستن‌اش به بارسلونا با هم‌تیمی‌های خود صحبتی درباره آن بازی داشته است یا نه، گفت: باید بگویم که ما هیچ صحبتی درباره آن بازی نداشتیم. این اتفاق مربوط به گذشته است و بهتر است که به گذشته نگاه نکنیم. طرز تفکر من اینگونه است.

 ستاره ۳۳ ساله لهستانی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کند چند سال دیگر از دوران اوجش باقی مانده است، اظهار داشت: جواب دادن به این سؤال سخت است اما در حال حاضر من از نظر فیزیکی در سطح بسیار خوبی قرار دارم.

یکی از خاطرات خوش دوران بازیگری‌ لواندوفسکی ۴ گلی بود که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپای فصل ۱۳-۲۰۱۲ به رئال مادرید زد. او در این باره گفت: آن اتفاق مربوط به چندین سال قبل است. همه آن بازی را به خاطر دارند. باید به کارهایی که بعد از این می‌توانیم انجام دهیم فکر کنیم، نه اینکه در گذشته چه اتفاقاتی افتاده است. وقتی در بارسلونا بازی می‌کنید همیشه باید به بردن جام فکر کنید اما این کار را هم باید حساب شده و قدم به قدم انجام دهیم. تیم ما با پتانسیلی که دارد، می‌تواند به اوج برگردد و بجنگد. من فکر می‌کنم که بارسلونا فصل آینده نسبت به فصل قبل تیم بهتری خواهد بود.

ستاره سابق بایرن مونیخ در پاسخ به این سؤال که فصل آینده چند گل خواهد زد، عنوان کرد: من هرگز نمی‌گویم که می‌خواهم چند گل بزنم. مهمترین چیز کاری است که می‌توانم با تیم و برای تیم انجام دهم. تمام تلاشم را برای کمک به بارسلونا انجام خواهم داد اما مهمترین چیز دستاوردهای تیمی است.

منبع: تسنیم