شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#قم#وزیر ورزش#ورزشگاه

روند تکمیل ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری پردیسان قم سرعت گرفت

روند تکمیل ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری پردیسان قم سرعت گرفت

قم- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: بعد از بازدید استاندار قم و پیگیری های مستقیم وی از وزیر ورزش و جوانان مصوباتی برای ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری پردیسان قم گرفته شد که روند تکمیل آن را سرعت می بخشد.

ابراهیم سانی خانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ابراز داشت: بعد از پیگیری هایی که صورت گرفت و بازدید حدود ۲ هفته پیش استاندار قم از طرح احداث سالن ۴۵۰۰ نفری پردیسان قم مقرر شد سرعت کار در طرح بالا رفته و تیم های کاری بیشتر شود.

وی بیان کرد: در همان بازدید مقرر شد در رابطه با نحوه تعامل و اقداماتی که می توان انجام داد اقدام شود تا به روند انجام کار سرعت بدهیم و تکمیل طرح زودتر به نتیجه برسد.

وی افزود: بتازگی با حضور سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم در وزارت ورزش و دیدار او با وزیر ورزش و جوانان دستورهای ویژه برای کار شبانه روزی در طرح احداث سالن ۴۵۰۰ نفری پردیسان قم داده شد و این مصوبه را داشتیم که سرعت احداث طرح بالاتر برود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم اظهار داشت: هم چنین تیمی از شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور به قم آمد و در محل طرح حاضر شد و نکاتی که باعث کند شدن تکمیل طرح بود مورد بررسی قرار گرفت.

وی ابراز داشت: یکی از مشکلات موجود برای تکمیل سقف ورزشگاه مساله باد است که برای اتمام سقف مقرر شد زمان هایی که هواشناسی اجازه می دهد تیم های کاری زیاد شود و پیمانکار اهتمام داشته باشد.

وی با اشاره به این که مناقصه های بعدی بعد از اتمام سقف انجام می شود گفت: از پیمانکار تعهد گرفته شد که سقف را تا پایان شهریور امسال تحویل بدهد و سپس کارهای درون مجموعه به مناقصه بین پیمانکاران گذاشته شود این در حالیست که پیمانکاران قوی در قم داریم که بتوانند در مناقصه شرکت کنند و برنده شوند تا هم چنان برای تکمیل طرح سرعت کار را شاهد باشیم.

سانی خانی یادآور شد: دو هفته یکبار با پیمانکار طرح جلسه و بازدید داریم و ارتباطات تنگاتنگی بین پیمانکار سالن ۴۵۰۰ نفری پردیسان و اداره کل ورزش و جوانان ایجاد شده است که طرح در وقت مناسب تمام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم پیشتر در اواخر خردادامسال گفته بود که طرح سالن ۴۵۰۰ نفری پردیسان قم نیمه اول سال آینده به اتمام می رسد.

طرح احداث ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری امام رضا(ع) واقع در شهرک پردیسان، طی دومین سفر استانی دولت نهم به استان قم مصوب و در سال ۱۳۸۸ کلنگ آن زده شد.