شهر خبر

هدف جودو درخشش در مسابقات است/ کار دشواری در قونیه خواهیم داشت

هدف جودو درخشش در مسابقات است/ کار دشواری در قونیه خواهیم داشت

ملی‌پوش جودو گفت: هدف جودو درخشش در مسابقات کشورهای اسلامی خواهد بود.

حمیدرضا ملک‌زاده، عضو تیم‌ ملی جودو در خصوص میزان آمادگی خود برای شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: قبل از هر چیز بگویم که احساس خوبی است که قرار است بعد از سه سال در یک رویداد بین المللی شرکت کنیم. دوری سه ساله از میادین همه را دلزده کرد ولی بخاطر عشق به جودو کوتاه نیامدیم و تلاش کردیم. خوشحالم که پیگیری‌های میراسماعیلی نتیجه داد و حالا قرار است در یک رویداد مهم شرکت کنیم. هدف تک‌تک بچه‌های جودو موفقیت در مسابقات است و امیدوارم با کسب مدال‌های خوشرنگ باعث خوشحالی مردم عزیزمان باشیم.

وی افزود: جودو ایران به دلیل تعلیق شرایط برگزاری اردو مشترک هم نداشت اما در چند ماه اخیر شرایطی فراهم شد تا بتوانیم از آن وضعیت بحرانی خارج شویم. اولین اردوی ما یک کمپ مشترک با تیم‌ ملی عراق بود که اسفندماه انجام شد، اتفاق بسیار خوبی بود در آن اردو خودمان را ارزیابی کردیم و بعدتر در تورنمنت روسیه شرکت کردیم که آنجا هم بسیار موثر بود و انگیزه گرفتیم. بهترین‌های جودو در روسیه حضور داشتند که محک خوبی خوردیم. در حال حاضر هم در تهران روند آماده سازی خودمان را سپری می‌کنیم و فدراسیون به دنبال برگزاری اردوی مشترک است ولی فعلا هیچ چیز قطعی شده نیست.

ملک‌زاده درباره نتیجه احتمالی جودو ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: هدف ما درخشش در مسابقات است اما کار دشواری در بازی ها خواهیم داشت. الجزایر، ازبکستان، تونس، ترکیه و قزاقستان از جمله کشورهای حاضر در مسابقات هستند. در این مدت درست است که در هیچ رویدادی حاضر نبودیم ولی بازی ها را تماشا و به خوبی همه تیم‌ها را آنالیز کردیم اما چون بازی های آسیایی هانگژو هم به تعویق افتاد قطعا همه این تیم ها با بهترین توان خود در مسابقات شرکت خواهند کرد.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام/