شهر خبر

درودگر: من و آجورلو گوشت همدیگر را بخوریم استخوان یکدیگر را دور نمی‌اندازیم

درودگر: من و آجورلو گوشت همدیگر را بخوریم استخوان یکدیگر را دور نمی‌اندازیم

تهران- ایرنا- عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ گفت: آجورلو بزرگ و دوست ما است، من با او ۲۰ سال کار کرده‌ام، ممکن است در مسائل مختلف اختلاف نظر داشته باشیم، ما گوشت همدیگر را بخوریم استخوان یکدیگر را دور نمی‌اندازیم.

بله گزارش ایرنا، صادق درودگر عصر دوشنبه در حاشیه مراسم قرعه‌کشی بیست و دومین دوره لیگ برتر  اظهار داشت: با توجه به اینکه اردوی لیگ برتر را در پیش داریم برنامه مسابقات به صورت فشرده است، امیدوارم با  هماهنگی همه آنهایی که در برگزاری مسابقات نقش دارند بتوانیم مسابقات را منظم برگزار کنیم.

وی افزود: مذاکراتی با باشگاه استقلال داشتیم اما اصلاً مشکلی با این باشگاه نداریم و مشکل ما با کارگزار استقلال است، ما نماینده باشگاه‌ها هستیم و آنها ذی‌نفع هستند. باید پاسخگو باشیم.

عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ خاطرنشان گفت: جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ بود و مصوباتی داشتیم ولی اجازه می‌خواهم بعد از جلسه با سردار آجرلو آنچه را به توافق رسیدیم را به سمع و نظر جامعه فوتبال برسانیم، در جلسه مدیران مقرر شد با باشگاه استقلال تسویه حساب کامل کنیم و بعد از آن برای فصل بعد هم تبلیغات محیطی را مثل فصل گذشته به باشگاه استقلال اختصاص بدهیم.

درودگر تصریح کرد: وی نظرش را اعلام کرده و من نباید در این مورد جواب بدهم. باید با سیاست‌های سازمان لیگ و حفظ منافع همه باشگاه‌ها از جمله استقلال صحبت کنم.

مراسم قرعه‌کشی بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، عصر امروز (دوشنبه) در حال برگزاری است. تنی چند از مسوولان فدراسیون، مدیران سازمان لیگ، نمایندگان باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر و جمعی از پیشکسوتان در این مراسم حضور دارند.

در ابتدای مراسم، تصاویری از جشن قهرمانی استقلال در لیگ برتر و قهرمانی ملوان در لیگ دسته اول پخش شد.

قرعه‌کشی توسط «ابراهیم میرزاپور» و «محمدرضا مهدوی»، ملی‌پوشان اسبق فوتبال کشورمان برگزار می‌شود. قرار است فصل جاری لیگ برتر، روز ۲۱ مردادماه آغاز شود.

براساس قرعه‌کشی انجام شده، شهرآورد پایتخت بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته دوازدهم برگزار می‌شود. استقلال میزبان این دیدار حساس است.

استقلال، پرسپولیس، سپاهان اصفهان، گل‌گهر سیرجان، فولاد خوزستان، مس رفسنجان، ذوب‌آهن اصفهان، آلومینیوم اراک، پیکان، صنعت نفت آبادان، هوادار، نساجی مازندران، تراکتور تبریز، نفت مسجدسلیمان، ملوان بندرانزلی و مس کرمان ۱۶ تیم حاضر در لیگ بیست‌ودوم هستند.