شهر خبر

علیزاده: سقف قرارداد ۸ میلیاردی را در مس رعایت کردیم/ حاضریم قرارداد منشا را منتشر کنیم

علیزاده: سقف قرارداد 8 میلیاردی را در مس رعایت کردیم/ حاضریم قرارداد منشا را منتشر کنیم

معاون باشگاه مس رفسنجان تأکید کرد این باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات سقف قرارداد هشت میلیارد تومانی را رعایت کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی علیزاده در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر، درباره وضعیت تیم مس رفسنجان اظهار داشت: نسبت به نقاط ضعف سال گذشته سعی کردیم در جهت تقویت تیم گام برداریم. یارگیری به نسبت خوبی داشتیم. با این وجود به دلیل سقف قرارداد خیلی از وضعیت راضی نبودیم، ولی ما همه تلاش‌مان را کردیم. نمی‌خواهیم به باشگاه دیگری توهین کنیم، ولی سقف هشت و هفت (میلیارد) تومانی را باشگاه‌های دیگر رعایت کرده‌اند؟ ما اما تمام تلاش‌مان را کردیم که سقف را رعایت کنیم، با این حال می‌دانید در برخی از تیم‌ها دو سه بازیکن ممکن است بالاتر از سقف بگیرند، ولی خدا را گواه می‌گیریم که ما سقف را رعایت کردیم، سقف هشت میلیارد تومانی را.

وی در واکنش به طرح این موضوع که الان بازیکن هشت میلیاردی در بازار وجود ندارد، تصریح کرد: شما احتمالاً از باشگاه استقلال هستید! چون فکر می‌کنم باشگاه استقلال هم امضا نکرده است. ما و باشگاه استقلال امضا نکردیم. من سه سال افتخار پوشیدن پیراهن استقلال و حتی پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارم، ولی اگر قرار باشد سقف باشد، اتفاقات بدی رخ می‌دهد. در زمان ما 350 میلیون تومان سقف گذاشتند، ولی اتفاقات بدتری رخ داد. بازیکن داشتم که سه میلیارد و 700 قرارداد داشته، ولی امسال 20 میلیارد درخواست کرده است. ما نمی‌توانیم این پول را پرداخت کنیم. البته باید به برخی از بازیکنان ملی‌پوش این پول را پرداخت کرد.

معاون باشگاه مس رفسنجان در مورد اردوی این تیم گفت: فعلاً در تهران هستیم و هنوز آقای ربیعی برنامه بعدی را به ما نداده است.

علیزاده درباره جذب گسترده بازیکن خارجی از سوی تیم‌های ایرانی، عنوان کرد: برخی از بازیکنان خارجی خیلی ارزان‌تر از بازیکنان ایرانی هستند. برخی از بازیکنان خارجی ما از بازیکنان ایرانی‌مان ارزان‌تر بودند.

وی راجع به اینکه بازیکنی در کشور خودش 20 هزار دلار پول می‌گیرد، ولی در باشگاه ایرانی 400 هزار دلار، یادآور شد: بازیکن خارجی ما 400 هزار دلاری نیستند، ولی شاید در باشگاه‌های دیگر وجود داشته باشند.

معاون باشگاه مس رفسنجان در واکنش به اینکه گفته می‌شود منشا قراردادی 350 هزاری امضا کرده است، تصریح کرد: اصلاً چنین چیزی نیست. ما قرارداد منشا را منتشر می‌کنیم و خواهش می‌کنم تمام باشگاه‌ها نیز این کار را انجام دهند.

 

انتهای پیام/