شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فولاد#بازیکنان#خوزستان

گرشاسبی: تاخیر بازیکنان خارجی فولاد بی‌جواب نخواهد بود/ قرارداد دژاگه ریالی نیست

گرشاسبی: تاخیر بازیکنان خارجی فولاد بی‌جواب نخواهد بود/ قرارداد دژاگه ریالی نیست

تهران- ایرنا- مدیرعامل فولاد خوزستان با اشاره به تاخیر بازیکنان خارجی این تیم برای ورود به اردوی پیش فصل گفت: این تعلل‌ها بی‌پاسخ نخواهد بود و با خاطیان برخورد مقتضی صورت می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه مراسم قرعه‌کشی بیست‌ودومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: پاتوسی و کولیبالی با باشگاه فولاد قرارداد دارند اما تنبلی کرده و با تاخیر می‌آیند که این مساله با جریمه همراه خواهد بود و باید بین بازیکنان منظم با سایرین تفاوت قائل بود.

وی در مورد وریا غفوری و اینکه کاپیتان سابق استقلال تاکنون جذب باشگاه فولاد نشده و همچنین شایعات درخصوص پیوستن وی به این تیم، افزود: ما براساس انتخاب سرمربی تیم و فهرستی که به باشگاه می‌دهد، اقدام می‌کنیم. ممکن است در مورد یک بازیکن زودتر به نتیجه برسیم و در مورد بازیکن دیگری دیرتر اما روند کار ادامه دارد. 

مدیرعامل فولاد خوزستان در خصوص وضعیت آرش رضاوند تصریح کرد: ما درخواستی به باشگاه استقلال برای بازگشت او به فولاد ارائه دادیم اما هنوز جوابی دریافت نکرده‌ایم.

گرشاسبی در مورد قرارداد اشکان دژاگه نیز گفت: با توجه به این‌که پاسپورت او ایرانی نیست، قراردادی که با او بستیم هم ریالی نبوده و مشکلی از این بابت وجود ندارد. 

مدیرعامل فولاد درخصوص خبر مصدومیت فرشید اسماعیلی، تصریح کرد: هنوز گزارشی به ما نرسیده است. انشالله فردا بازیکنان را در اردو می‌بینیم و اطلاعات دقیق‌تری خواهیم گرفت.