شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#تیم فوتبال

طاهری: تیمی که ۳ هفته به پایان لیگ قهرمان می‌شود نیازی به نقل‌وانتقالات ندارد/ امیدوارم محبی را جذب کنیم

طاهری: تیمی که 3 هفته به پایان لیگ قهرمان می‌شود نیازی به نقل‌وانتقالات ندارد/ امیدوارم محبی را جذب کنیم

سرپرست تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد، این باشگاه موفق به جذب مهاجم ایرانی تیم فوتبال سانتاکلارا شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بیژن طاهری پیش از شروع مراسم قرعه‌کشی بیست‌ودومین دوره لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: دو بازی تدارکاتی در اردوی ترکیه انجام داده‌ایم و اگر ریکاردو ساپینتو بازی تدارکاتی دیگر بخواهد، ترتیب برگزاری آن را هم می‌دهیم.

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود ساپینتو مربی سخت‌گیری است، تصریح کرد: اگر در مربیگری سخت‌گیر نباشید، کار پیش نمی‌رود. او در تیم بزرگی مثل استقلال مربیگری می‌کند و امیدوارم روزهای خوبی را کنار هم داشته باشیم و نتایج درخشانی را رقم بزنیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه با عملکرد برخی تیم‌ها در نقل‌وانتقالات، لیگ سختی در انتظار آبی‌پوشان خواهد بود، گفت: لیگ آینده بسیار سخت است. البته لیگ هر سال لیگ سخت و دشوار است و بازی آسانی نداشته‌ایم. با این حال امسال هم استقلال مدعی قهرمانی است.

«هواداران استقلال اعتقاد دارند پرسپولیس بهتر از آبی‌پوشان یارگیری کرده است.»، طاهری در واکنش به طرح این موضوع هم خاطر نشان کرد: تیمی که سه هفته قبل از مسابقات لیگ قهرمان شده است و می‌توانست شش هفته زودتر قهرمان شود نیاز به نقل‌وانتقالات ندارد. در پست‌هایی که بازیکن می‌خواستیم، گرفته‌ایم و آماده هستیم.

وی در مورد تمرینات سخت ساپینتو برای بازیکنان استقلال هم یادآور شد: تمرینات در فصل بدنسازی باید سنگین باشد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال راجع به آخرین وضعیت جذب محمد محبی نیز به خبرنگاران گفت: مدیران باشگاه محبی در پرتغال عوض شده‌اند و مذاکرات از سر گرفته شده است. نتیجه مذاکرات را نمی‌دانیم، اما امیدوارم او را جذب کنیم.

انتهای پیام/