شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سیگار#قاچاق#کشف#بیش#هزار#سیگار#قاچاق

کشف بیش از ۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق

کشف بیش از ۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از کشف بیش از ۵۰ هزار نخ سیگار خارجی و قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را یک میلیارد ریال اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا، سرهنگ امیرهوشنگ امیری سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از کشف بیش از ۵۰ هزار نخ سیگار خارجی و قاچاق خبر داد و گفت: عملیات کلانتری جوادیه در حال گشت‌زنی در محله «جوادیه» به یک دستگاه خودرو وانت‌پیکان که یک نفر در حال بارگیری بود مشکوک می‌شوند و جهت بررسی به خودرو مراجعه می‌کنند.

وی با بیان اینکه متهم به محض رویت خودرو پلیس قصد بستن درب خودرو و پنهان کردن اموال و گمراه کردن ماموران را داشت افزود: با هوشیاری ماموران در بررسی به عمل آمده از داخل خودرو ۲۵۰ باکس سیگار خارجی و قاچاق به تعداد ۵۰ هزار نخ کشف شد و به کلانتری انتقال داده شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم ۴۵ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و توزیع سیگار خارجی و قاچاق در سطح شهر تهران معترف که کارشناسان ارزش اموال کشف شده را یک میلیارد ریال اعلام کردند.

سرهنگ امیری با اشاره با اینکه خریدوفروش کالای قاچاق تهدید بزرگی برای اقتصاد کشور می‌باشد خاطرنشان کرد: متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/