شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#تیم فوتبال

طاهری: تیمی که سه هفته به پایان لیگ قهرمان می‌شود نیاز چندانی به خرید بازیکن ندارد

طاهری: تیمی که سه هفته به پایان لیگ قهرمان می‌شود نیاز چندانی به خرید بازیکن ندارد

تهران- ایرنا- مدیر تیم فوتبال استقلال گفت: تیمی که سه هفته زودتر قهرمان لیگ برتر شده و می‌توانست ۶ هفته زودتر نیز این عنوان را به دست آورد نیاز چندانی به حضور در نقل و انتقالات و خرید چشمگیر بازیکن ندارد.

به گزارش ایرنا، «بیژن طاهری» امروز دوشنبه در حاشیه مراسم قرعه‌کشی بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: در مربیگری اگر سخت نباشید هیچ‌وقت نمی‌توانید برنامه‌های خود را پیاده کنید. ساپینتو مربی بسیار بزرگی است که در استقلال مربیگری می‌کند و امیدوارم بتوانیم در کنار هم روزهای خوبی داشته باشیم.

وی افزود: لیگ به طور حتم آسان نخواهد بود و رقیبان سرسختی را پیش روی خود داریم اما در لیگ بیست‌ودوم نیز مدعی اصلی و جدی قهرمانی هستیم.

مدیر تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: اردوی مناسبی را در ترکیه پشت گذاشته و برنامه‌های تمرینی خود را با جدیت دنبال می‌کنیم تا برای شروع لیگ برتر به آمادگی کامل برسیم.

مراسم قرعه‌کشی بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، عصر امروز (دوشنبه) برگزار می‌شود. تنی چند از مسوولان فدراسیون، مدیران سازمان لیگ، نمایندگان باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر و جمعی از پیشکسوتان در این مراسم حضور دارند.

قرعه‌کشی توسط «ابراهیم میرزاپور» و «محمدرضا مهدوی»، ملی‌پوشان اسبق فوتبال کشورمان انجام می‌شود.