شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قم#اشتغال

اختتامیه "رویداد ملی هجرت اشتغال آفرینی" در قم برگزار شد

 اختتامیه "رویداد ملی هجرت اشتغال آفرینی" در قم برگزار شد

قم-ایرنا- آیین اختتامیه نخستین رویداد ملی هجرت اشتغال آفرینی و به همراه تجلیل از نفرات و شرکت‌های برتر فناور در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در قم برگزار شد.

به گزارش ایرنا، اولین رویداد ملی هجرت اشتغال آفرینی به همت دانشگاه قم و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی یک هفته و با حضور ۲۰ استاد کارآفرینی و ۴۰۰ نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و طلاب  در دانشگاه قم برگزار شد.

دبیر اولین رویداد ملی هجرت اشتغال آفرینی در بخشی از این آیین، بیان کرد: طرح تداوم در رویدادهای این‌چنینی از برگزاری اولیه آن مهم‌تر است، همفکری و هم‌اندیشی در خصوص اشتغال آفرینی رویکرد و اولویت اصلی این رویداد ملی بود.

حمیدرضا مقصودی افزود: در این رویداد تلاش شد اشتغال آفرینی در قالب تئوری‌های اقتصاد مقاومتی و اقتصاد اسلامی مورد بررسی قرارگرفته و جنبه‌های عملیاتی اقتصاد مقاومتی در میدان شناسایی شود.

مقصودی یادآور شد: اشتغال آفرینی در مقیاس موردنظر مقام معظم رهبری زمان ایجاد می‌شود که مردم به‌صورت جهادی با تکیه به دانش‌بنیان بودن فعالیت‌ها وارد عرصه شوند.

وی بابیان اینکه در قالب این رویداد ۵۰ نوع کسب‌وکار طراحی وزمینه های اشتغال آفرینی آن‌ها بررسی شد، اضافه کرد: ایجاد ارتباط بین شرکت‌کنندگان در این رویداد با مسئولان ملی برای نجات کشور از انحصار ایده سرمایه سالاران از اهداف مهم این رویداد بود./