شهر خبر

نماینده مجلس: اعتبارات خوبی به وزارت ورزش ندهیم، نمی‌تواند اقدامات موثر انجام دهد

نماینده مجلس: اعتبارات خوبی به وزارت ورزش ندهیم، نمی‌تواند اقدامات موثر انجام دهد

نماینده مردم شریف خراسان رضوی (جغتای، جوین و سبزوار) در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: زمانی که حوزه ورزش منابع و اعتبار خوبی در دست نداشته باشد، نمی‌تواند اقدامات موثری رقم بزند.

«بهروز محبی نجم آبادی» نماینده مردم شریف خراسان رضوی(جغتای، جوین و سبزوار) در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ۲۷ صدم ارزش افزوده در ورزش به برنا گفت: ما باید برای تحقق ارزش افزوده ورزش که حدود ۴هزار میلیارد آن به ورزش آموزش و پرورش و ۴ هزار میلیارد  دیگر آن به ورزش و جوانان تعلق دارد، تلاش کنیم.

وی ضمن تاکید به کمی تخصیص اعتبار در سال گذشته از مبلغ ذکر شده، افزود: قطعا زمانیکه حوزه ورزش منابع و اعتبار خوبی در دست نداشته باشد، نمی‌تواند اقدامات موثری داشته باشد.

بهروز محبی در ادامه اظهار داشت: با وجود تمام مشکلات در حوزه ورزش و جوانان، دکتر سید حمید سجادی تا به امروز عملکرد خوب و مثبتی در این ۲ حوزه داشته است.

نماینده مردم شریف خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار صورت گرفته فراکسیون راهبردی مجلس با وزیر ورزش و جوانان گفت: در این دیدار نمایندگان مجلس به حدود ۲۴ نکته اشاره کردند که بنده نیز درخواست احداث یک ورزشگاه در تمامی روستاهای بالای ۲ هزار جمعیت با حمایت دولت و رسیدگی به بحث ازدواج در حوزه جوانان و جلوگیری از ازدواج‌های سریع را از ایشان داشتم. 

وی افزود: همچنین از وزیر ورزش و جوانان خواهان تثبیت مدیریت‌ها در حوزه ورزش و جوانان و برنامه‌ریزی دقیق برای رساندن ورزش به جایگاه واقعی خود در کشور هستیم.

انتهای پیام/