شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزارت ورزش#مجلس#وزیر ورزش

نماینده مجلس: شاهد اتفاقات خوبی در وزارت ورزش هستیم

نماینده مجلس: شاهد اتفاقات خوبی در وزارت ورزش هستیم

تهران- ایرنا- نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شاهد اتفاقات خوبی در وزارت ورزش و جوانان هستیم گفت: انتظار ما از «سیدحمید سجادی» وزیر ورزش این است که موضوع سلامت‌محور را با ترویج و آموزش ورزش صحیح و فراهم کردن امکانات ورزشی دنبال کنند.

زهرا شیخی مبارکه روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: از زمان آغاز مدیریت سیدحمید سجادی در وزارت ورزش و جوانان شاهد اتفاقات خوبی در وزارتخانه بودیم که نشان از تلاش بسیار خوب و چند بعدی وزیر ورزش و جوانان و معاونین وزارتخانه در هر ۲ حوزه ورزش و جوانان است.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های ما در این چند سال بحث جوانان بود که خوشبختانه تشکیل جلسات در خصوص هم‌اندیشی و کارهای در حال انجام در سطح استان‌ها از اقدامات موثر و توجه به مشکلات و موثر وزیر ورزش و جوانان در حوزه جوانان است.

شیخی گفت: از آنجایی که موضوعات مرتبط با جوانان از جمله مسائل مهم و اولویت‌دار است که سال‌ها به آنها رسیدگی و پرداخته نشده است که نیازمند پیگیری کارشناسانه همراه با دقت عمل و سرعت است. همچنین در بحث ورزش با توجه به اینکه وزیر ورزش خود از نزدیک با دنیای ورزش در ارتباط بوده است، امیدوارم در موارد و مسائل مربوط به این حوزه دقت عمل بیشتری داشته باشند.

وی ضمن تاکید به رویکرد نظارتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دنبال کردن مسائل مربوط به وزارت ورزش و جوانان گفت: انتظار ما از سجادی این است که بحث سلامت محور به عنوان یکی از اساسی‌ترین اصول سلامتی را با ترویج  و آموزش ورزش صحیح و فراهم کردن امکانات ورزشی دنبال کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: در صورت  فراهم شدن امکانات ورزشی در استان‌ها و شهرستان‌ها شاهد سلامت جسمی و روانی در جوانان نیز خواهیم بود.