شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#اتومبیل#لس آنجلس#نمایشگاه

در ادامه ناامنی ها؛

تیراندازی در لس آنجلس آمریکا هفت زخمی برجای گذاشت

تیراندازی در لس آنجلس آمریکا هفت زخمی برجای گذاشت

تیراندازی در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس حداقل هفت مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، جدیدترین حادثه تیراندازی در آمریکا به زخمی و آسیب رسانی به تعدادی از شهروندان این کشور منجر شد و در همین ارتباط نیز آتش نشانی شهر لس آنجلس اعلام کرد که در تیراندازی در یک نمایشگاه خودرو در محله سن پدرو این شهر، حداقل هفت نفر زخمی شدند.

مقامات محلی لس آنجلس نیز با تائید این تیراندازی گفته اند که: «حداقل هفت غیرنظامی مجروح (۴ مرد و ۳ زن، بدون سن) توسط امدادگران آتش نشانی لس آنجلس در پی تیراندازی در یک نمایشگاه اتومبیل در پارک «پک یا» به بیمارستان‌های نزدیک منطقه انتقال داده شدند.»

بر اساس این گزارش، حداقل سه نفر از افرادی که مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند، دچار وضعیت نگران کننده هستند و حال دو تن از مجروحان به شدت وخیم است.

تحقیقات پلیس در حال انجام است، اما تاکنون جزئیاتی از مظنون منتشر نشده است.

در این گزارش اعلام نشده که در این تیراندازی فرد مهاجم چگونه وارد صحنه شده و چرا نیروهای پلیس آمریکا نتوانسته اند تا فرد مهاجم را دستگیر کنند.

در جریان تیراندازی‌ها در آمریکا که روند افزایشی را طی یک سال گذشته داشته است، انتقاد از عملکرد دیرهنگام پلیس این کشور نیز بارها اعلام شده است، اما پلیس هنوز به صورت رسمی به این انتقادات واکنش و پاسخی نشان نداده است.

با وجود درخواست‌های مکرر شهروندان آمریکایی برای ممنوعیت حمل آزادانه سلاح و خرید و فروش بی ضابطه آن در شهرهای آمریکا، اما هنوز دولت و کنگره این کشور اقدام تأثیرگذاری برای مقابله با تیراندازی‌ها و یا ممنوعیت خرید و فروش آزاد سلاح انجام نداده اند. لابی‌های کارخانجات اسلحه سازی مهمترین مخالف طرح ممنوعیت حمل آزاد سلاح در آمریکا هستند.