شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزارت ورزش

هاشم‌کندی: برای برگزاری مجمع انتخاباتی دوچرخه‌سواری منعی نداریم/ منتظر زمان از سوی وزارت ورزش هستیم

هاشم‌کندی: برای برگزاری مجمع انتخاباتی دوچرخه‌سواری منعی نداریم/ منتظر زمان از سوی وزارت ورزش هستیم

تهران- ایرنا- سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری با اشاره به آماده بودن این فدراسیون برای برگزاری مجمع انتخاباتی گفت: هر زمان که وزارت ورزش زمان را اعلام کند آماده هستیم تا روند کار را آغاز کنیم.

رسول هاشم‌کندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: سفر وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی‌المپیک کشورمان به سوئیس و دیدار با مسئولان فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری ثمربخش بود و بعد از این دیدار، در نهایت روند کار برای برگزاری مجمع انتخاباتی و مشخص رئیس آینده این فدراسیون وارد مراحل جدیدی شد.

وی ادامه داد: در روزهای گذشته با دریافت جواب تاییدیه فدراسیون جهانی مراحل کار را آغاز کردیم و منتظر هستیم تا وزارت ورزش و جوانان زمان برگزاری مجمع را اعلام کند تا پروسه کار را به صورت قانونی آغاز کنیم تا هر چه زودتر تکلیف این فدراسیون مشخص شود.

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری با اشاره به حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته‌ملی المپیک از فدراسیون دوچرخه‌سواری تاکید کرد: با توجه به صحبت‌هایی که مطرح شده به نظر می‌رسد در هفته‌ آینده زمان برگزاری این مجمع مشخص و اعلام شود تا با پیگیری روند کار بتوانیم تکلیف دوچرخه‌سواری را مشخص کنیم.

هاشم‌کندی گفت: امیدوارم این مساله تا قبل از بازی‌های کشورهای اسلامی به سرانجام برسد.