شهر خبر

اولویت وزارت دفاع جذب جوانان نخبه است

اولویت وزارت دفاع جذب جوانان نخبه است

مشاور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: یکی از اولویت های این وزارتخانه که با اهتمام و حمایت وزیر در حال پیگیری می باشد جذب جوانان نخبه انقلابی است.

محمدکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم درحاشیه بازدید از نمایشگاه هم‌افزایی ایران، اظهار داشت: وزارت دفاع با رویکردهای جدید برنامه‌های تحولی خود را پیش می‌برد و هدف اصلی نیز بکارگیری نیروهای انقلابی و ارزشی نخبه است.

فرمانده بسیج وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه تنها با رویکرد انقلابی می‌توان امور را پیش برد تصریح کرد: دشمن به خوبی فهمیده که جوانان ما سالم‌ترین جوانان دنیا هستند و برای خروج آنان از کشور برنامه‌ریزی کرده است و باید کاری کنیم تا از خروج نیروهای نخبه جلوگیری شود.

کوهی تصریح کرد: در وزارت دفاع بیشتر امور راهبردی به دست جوانان در حال انجام است و فخری‌زاده‌ها ایجاد و تولید شده‌اند.

مشاور وزیر دفاع گفت: با طرح‌های برجسته و تأثیرگذار که در حال اجرا است در آینده نه چندان دور شاهد شکوفایی در عرصه‌ های مختلف امنیتی، اطلاعاتی و دفاعی خواهیم بود و امیدواریم با جذب جوانان از خروج آنان جلوگیری کنیم.

وی تاکید کرد: وحدت کلمه و همگرایی مردم یکی از موضوع‌های مهم و کلیدی در سطح کشور است و باید با بهره‌گیری از نیروهای فرهنگی و تبلیغی این مهم مورد توجه قرار گیرد تا روز به روز شاهد رشد و اعتلای ایران اسلامی در عرصه های مختلف باشیم.

انتهای پیام/