شهر خبر

در گفت و گوی «لایو» کردونی با هادی خانیکی بررسی می شود / گفت و گوی ملی در میانه نزاع های سیاسی

در گفت و گوی «لایو» کردونی با هادی خانیکی بررسی می شود / گفت و گوی ملی در میانه نزاع های سیاسی

این نشست ، دوشنبه ۳ مرداد ، ساعت ۱۹ در صفحه اینستاگرام «خبرانلاین» به صورت «لایو» قابل دسترس و پذیرای شما مخاطبان و علاقمندان گرامی خواهد بود.

در میان انبوه نکات مورد اختلاف فعالان حوزه های مختلف ایران زمین ، تحت فشار بودن ایرانیان از سوی کشورهای خارجی و چالش های داخلی و بویژه مشکلات فزاینده اقتصادی ، از معدود موضوعاتی است که مورد اجماع همگانی است .
گذر از این گردنه خطرناک تاریخی ، نیازمند تحقق پیش شرط هایی دشوار اما حیاتی است که تقویت گفت و گوی ملی ، کاهش منازعات داخلی ، پایان نبردهای جناحی و تمرکز جمعی بر هدف کلیدی ارتقای تدریجی وضعیت معاش مردم و همچنین ارتقای امید به آینده آنان ، از ضروری ترین و مهم ترین آنهاست .
«خبرآنلاین» ، با انگیزه ایفای مسئولیت اجتماعی ، درصدد است ،به سهم خود، نقشی در بسترسازی تحقق این «کیمیای ملی» روزگارمان برعهده گیرد و براین اساس ، نشست هایی ادواری با عنوان «میانداری در عصر نزاع های فراگیر» برگزار کند و امیدواریم شخصیت های مقبول و معتبر همه گروه ها و جریانات سیاسی و نیز کارشناسان و پژوهشگران ، مددکار ما در این مسیر باشند.
درهمین چارچوب ، دومین نشست از سلسله نشست های «میانداری در عصر نزاع های فراگیر» در گفت گوی «لایو» اینستاگرامی و روزبه کردونی و هادی خانیکی ، دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹ در صفحه اینستاگرام «خبرانلاین» به صورت «لایو» قابل دسترس و پذیرای شما مخاطبان و علاقمندان گرامی خواهد بود.
۲۱۲۱