شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مادرید#منچستریونایتد

«رونالدو» برای بازگشت به مادرید با کاهش دستمزد موافقت کرد

«رونالدو» برای بازگشت به مادرید با کاهش دستمزد موافقت کرد

تهران- ایرنا- «کریستیانو رونالدو» به منظور جدایی از باشگاه منچستریونایتد و پیوستن به اتلتیکومادرید، با کاهش دستمزد خود موافقت کرده است.

به گزارش ایرنا، فوق ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد، در اردوی پیش‌فصل این تیم شرکت نکرد و در نتیجه در تور جاری شیاطین سرخ در استرالیا نیز حضور ندارد.

«خورخه مندس» مدیر برنامه وی در حال حاضر درصدد است تا برای پنج بار برنده توپ طلا، یک باشگاه جدید پیدا کند تا برترین گلزن تاریخ فوتبال از این طریق در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد؛ فرصتی که در یونایتد برای وی فراهم نیست.

تا اینجا و براساس گزارش‌ها، پیشنهاد مندس برای حضور رونالدو در چلسی، بایرن مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن رد شده و باتوجه به اتمام گزینه‌های موجود روی میز، نام باشگاه اتلتیکومادرید به عنوان یکی از مقاصد محتمل مرد پرتغالی مطرح شده است.

بی‌شک هواداران اتلتیکو از مرد ۳۷ ساله پرتغالی به واسطه دو فینال دردناک لیگ قهرمانان در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۷ و همزمان با حضور وی در رئال مادرید، خاطرات خوشایندی ندارند و علاوه بر این، اتلتی تیمی است که رونالدو بیشترین گل‌های خود در اسپانیا را به آنها زده است.

با این وجود، مندس احتمال پیوستن رونالدو به اتلتیکو را بررسی کرده است؛ بازیکنی که یک سال دیگر با منچستر قرارداد داشته و ظاهرا تیم انگلیسی با جدایی قرضی وی موافقت کرده است.

علاوه بر این، کاپیتان تیم ملی پرتغال برای پیوستن به اتلتیکو باید با کاهش دستمزد کنونی خود در اولدترافورد (۴۳۲ هزار دلار در هفته) موافقت کند که براساس گزارش‌ها با این موضوع موافقت کرده است.

البته اگر این موضوع هم صحت داشته باشد، باز هم مانعی وجود دارد و اتلتی در صورت تمایل جدی به خرید وی، باید برای تطابق با مقررات بازی جوانمردانه مالی اروپا، چند بازیکن خود را به فروش برساند.