شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#تیم ملی#جام جهانی#قطر#تیم ملی ایران

فشار برای خرید پیراهن؛

تغییر دوباره در برند لباس تیم ملی ایران/ «نه» به لباس سفارشی!

تغییر دوباره در برند لباس تیم ملی ایران/ «نه» به لباس سفارشی!

میرشاد ماجدی در جدیدترین نامه های سفارشی با فشار در انتخاب البسه تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون فوتبال ایران اوایل خردادماه سال جاری تصمیم گرفت مناقصه عمومی برای انتخاب برند پوشاک تیم ملی بزرگسالان و تیم‌های پایه را در راستای حمایت از تولید داخلی برگزار کند.

مناقصه‌ای که با پرونده ویژه در خبرگزاری مهر مورد بررسی قرار گرفت با حضور چند شرکت معتبر داخلی برگزار شد و پاکت‌های مربوط به پیشنهادات آنها در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال بازگشایی شد. شرکت برتر به عنوان برنده معرفی شد اما تنها یک روز پس از برگزاری این مزایده، اسم دیگری به عنوان بنده در رسانه‌ها مطرح شد که تعجب همگان را به همراه داشت.

این در حالی است که بهترین شرایط را شرکتی دیگر که پیراهن تیم ملی ایران را در جام جهانی ۲۰۱۴ تأمین کرده بود برنده مناقصه با تأمین رایگان البسه بزرگسالان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ و همچنین تهیه ۱۲ میلیارد تومان از پوشاک تولید داخل برای تیم‌های پایه بود.

با این حال فشار برای معرفی برند دیگر باعث شد تا احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال بدون هماهنگی با سایر اعضای هیأت رئیسه اقدام به معرفی تولیدکننده البسه تیم ملی ایران در جام جهانی قطر کند.

همین موضوع واکنش تعدادی از بازیکنان و مربیان تیم ملی ایران را به همراه داشت. میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال که از قبل می‌دانست کیفیت برند معرفی شده از سوی اصولی به هیچ وجه مورد رضایت بازیکنان نیست تصمیم گرفت بار دیگر روند انتخاب البسه تیم ملی ایران را مورد بازبینی قرار دهد.

مدیر این شرکت در هفته گذشته با ارائه پیراهنی به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد جنس پیراهن تیم ملی ایران کیفیت ویژه دارد و پیراهن شناسنامه دار است اما وقتی درخواست مسئولان فدراسیون مبنی بر نگهداری از این پیراهن را دریافت کرد با آن مخالفت داشت و پیراهنی که خودش آورده بود را با خود برد تا به مشکوک بودن کیفیت پیراهن‌های تولیدی خود اینگونه بیافزاید.

از این رو قرار است تصمیم‌گیری نهایی در این باره ظهر پنجشنبه با نظر فدراسیون نشین‌ها گرفته شود و دیگر پاسخی به درخواست‌های چند فرد خاص داده نشود.

برند مورد حمایت این افراد بخصوص برای تهیه البسه تیم ملی بزرگسالان درخواست پول کرده است. این در حالی است که پوشیدن پیراهن این تیم در جام جهانی قطر بهترین تبلیغ برای هر تولید کننده‌ای محسوب می‌شود.

باید دید فرآیند انتخاب پیراهن تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به کجا ختم می‌شود و ماجدی این بار می‌تواند از حقوق تیم ملی ایران در مقابل فشار عجیب برخی افراد خارج از فدراسیون دفاع کند یا بار دیگر سرپرست تیم ملی ایران در این زمینه ناکام خواهد بود.