شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بنزین#سهمیه بنزین#مجلس#رئیسه مجلس

تذکر نمایندگان درباره کاهش سهمیه بنزین وانت‌بارها و پرداخت مطالبات گندم‌کاران

تذکر نمایندگان درباره کاهش سهمیه بنزین وانت‌بارها و پرداخت مطالبات گندم‌کاران

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر جمعی از نمایندگان به وزیر نفت مبنی بر ضرورت بازنگری در کاهش سهمیه سوخت وانت بارها را قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، سیدمحسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه، تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح ذیل قرائت کرد:

-تذکر علیرضا ورناصری قندعلی نماینده مسجدسلیمان خطاب به وزیر بهداشت مبنی بر ضرورت اتخاذ تدابیر لازم جهت تأمین نیازمندی های بهداشتی و درمانی به خصوص درمان های دندان پزشکی در مناطق محروم و کمتر برخوردار.

-تذکر سیدعلی موسوی نماینده ملکان و جمعی از نمایندگان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص لزوم پاسخگویی جهت عدم تحقق برنامه های این وزارتخانه در حوزه فرهنگ و نداشتن برنامه و استراتژی در خصوص تهاجم فرهنگی.

-تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به وزیر کشور مبنی بر لزوم جلوگیری از ورود مهاجران در مرزها و ساماندهی جمعیتی آنها در مناطق مختلف.

-تذکر محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر و جمعی از نمایندگان به وزیر نفت؛ مبنی بر ضرورت بازنگری در کاهش سهمیه سوخت وانت بارها

-تذکر سارا فلاحی نماینده ایلام و ایوان و جمعی از نمایندگان خطاب به ریاست جمهور مبنی بر ضرورت رسیدگی به امهال و سهل انگاری سازمان برنامه و بودجه در پرداخت به موقع بودجه وزارت خانه های مختلف

-تذکر سید البرز حسینی نماینده خدابنده و جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر ضرورت تسریع در پرداخت مطالبات گندم کاران

-تذکر عباس مقتدایی نماینده اصفهان خطاب به ریاست جمهور مبنی بر ضرورت ایجاد درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در شمال غرب اصفهان

-تذکر محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر و جمعی از نمایندگان به وزیر نیرو؛ مبنی بر ضرورت تشویق و ترغیب مردم برای افزایش ظرفیت استخراج انرژی خورشیدی در منازل.

انتهای‌پیام/