شهر خبر

در واکنش به عملیات نابلس؛

جهاد اسلامی:انتفاضه درکرانه باختری به کابوس تل آویو تبدیل شده است

جهاد اسلامی:انتفاضه درکرانه باختری به کابوس تل آویو تبدیل شده است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تسلیت شهادت دو جوان فلسطینی در نابلس، بر ادامه راه مقاومت در سراسر کرانه باختری که به کابوسی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است، تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای شهادت دو جوان فلسطینی در جریان درگیری‌های سحرگاه امروز یکشنبه با نظامیان رژیم صهیونیستی در بخش قدیمی شهر نابلس در کرانه باختری اشغالی را به ملت فلسطین و امت اسلامی تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است که «محمد بشار عزیزی» ۲۵ ساله و «عبد الرحمن جمال صبح» ۲۹ ساله وارد نبردی قهرمانانه و پرافتخار علیه نظامیان صهیونیست شدند و آنها را به شدت هدف حملات خود قرار دادند. شعله مقاومت همچنان امنیت رژیم اشغالگر را متزلزل ساخته و با تمام قدرت و به شدت با نظامیان تروریستی آن مقابله خواهد کرد.

جنبش جهاد اسلامی از دلاوری گردان نابلس و همه رزمندگان مقاومت در منطقه «جبل النار» که به معنای واقعی کلمه قهرمانی آفریدند، تمجید و تأکید کرد فعالیت گردان‌های رزمی مقاومت در همه شهرهای کرانه باختری به کابوسی برای نظامیان رژیم صهیونیستی تبدیل شده است. ما معتقدیم ملت بزرگوار فلسطین از خون شهدا محافظت کرده و به این مسیر ادامه خواهد داد.

این جنبش از توده‌های مردم قهرمان فلسطین خواست تا حول رزمندگان مقاومت که با تمام وجود از خاک و آبروی فلسطین دفاع می‌کنند، گرد آیند و همه ابزارهای حمایتی، حفاظتی و استقامتی را با استناد به وظیفه جهادی خود علیه اشغالگران فراهم کنند.

جنبش جهاد اسلامی در پایان بیانیه خود ضمن تسلیت دوباره به خانواده شهدای نابلس، ابراز امیدواری کرد که خون این شهدا به ابزار قدرت و عامل پیروزی برای ملت فلسطین علیه دشمن صهیونیستی تبدیل شود.

گفتنی است در عملیات سحرگاه امروز در بخش قدیمی نابلس که سه ساعت به طول انجامید و طی چند سال گذشته بی سابقه بوده است، دو جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند و چندین نفر نیز زخمی شدند.