شهرخبر

پس از ۱۷ سال، عشق جنیفر لوپز، خواننده و هنرپیشه و بن افلک، سینماگر هالیوود به ثمر نشست.

به گزارش هنر ام‌روز، در هفته‌‌ای که گذشت و پس از ۱۷ سال، عشق جنیفر لوپز، خواننده و هنرپیشه و بن افلک، سینماگر هالیوود به ثمر نشست و این دو در کلیسای کوچکی در لاس وگاس با هم ازدواج کردند. این خواننده و هنرپیشه آمریکایی پس از ازدواج‌اش با بن افلک اسمش را نیز به «جنیفر لین افلک» تغییر داده است.

⁠رابطه پیشین لوپز و افلک در ماه ژوییه ۲۰۰۲ آغاز شد و این دو چندین ماه بعد در نوامبر همان سال نامزد شدند. ⁠قرار بود که آنها در پاییز سال بعدش ازدواج کنند، ولی فقط چند ماه مانده به مراسم عروسی، رابطه آنها به هم خورد و در ژانویه ۲۰۰۴ نامزدی خود را پایان یافته اعلام کردند. رابطه جدید آنها بعد از اینکه جنیفر لوپز از الکس رودریگز ستاره بیسبال جدا شد و بن افلک نیز جدایی خود را از آنا دی آرماس، هنرپیشه سینما اعلام کرد، دوباره شکل گرفت.

او به داشتن روابط عاشقانه متعدد مشهور است و به این بهانه مروری بر جدایی‌ها و روابط عاشقانه‌اش خواهیم داشت.

الکس رودریگز

جنیفر و الکس یکدیگر را در یک مسابقه بیسبال ملاقات کردند. جنیفر می‌گوید: «پس از آن دیدار ما یک بار در رستورانی در هتل «Bel Air» با هم قرار گذاشتیم. در انتهای شب، قبل از این که ما از هم خداحافظی کنیم، الکس به دستشویی رفت و به من پیغام داد: تو خیلی جذابی. همه چیز آن شب به خوبی پیش رفت و ما کم کم به هم علاقمند شدیم.»

 

168303_856

الکس در سال ۲۰۱۸ گفته بود که می‌خواهد خواستگاری اش بسیار خاص و منحصر بفرد باشد. اگر به بک گراند عکس نامزدی آن‌ها نگاه کنید، متوجه می‌شوید که مراسم نامزدی آن‌ها در یکی از سواحل برگزار شده است. او درباره ازدواجش با جنیفر می‌گوید: «جنیفر از من مرد بهتری ساخت. او مرا کامل می‌کند. من در کنار او احساس می‌کنم که فاتح جهانم. از این رو می‌خواهم که باقی زندگی ام را در کنار این ستاره سر کنم. او نیمه گمشده من است. ما با هم اشتراکات زیادی داریم. مثلا این که ما هر دو اهل نیویورک هستیم، هر دو لانیم ایم و هر دو در دهه ۴۰ زندگی خود به سر می‌بریم...»

گفته می شود این زوج کم تر از یک ماه است به دلایل کار در شهرهای مختلف، از یکدیگر جدا زندگی می کنند، اما دلیل اصلی جدایی شان، احتمالا به شایعه خیانت الکس رودریگز به جنیفر لوپز که چند وقت پیش، منتشر شده، بی ارتباط نبوده است.


دیوید کروز

در سال ۱۹۸۴ و در سن ۱۵ سالگی، هنگامی که جنیفر کم کم داشت به یک ستاره تبدیل می‌شد، با دیوید کروز رابطه دوستانه برقرار کرد، اما پس از ۱۰ سال، به روابط دوستانه اش پایان داد. جنیفر لوپز در سال ۲۰۰۴ گفت: «دیوید کروز دوستی است که احتمالاً مرا بهتر از هر کس دیگری می‌شناسد.»

jennifer-lopez-and-david-cruz


اوجانی نوآ

اولین ازدواج لوپز با اوجانی نوآ در ۲۲ فوریه ۱۹۹۷ بود. لوپز نوآ را اولین بار هنگامی که نوآ به عنوان خدمتکار در رستورانی در میامی کار می‌کرد ملاقات کرد. این دو در ژانویه ۱۹۹۸ از هم طلاق گرفتند. بعد‌ها لوپز نوآ را به عنوان مدیر رستورانش استخدام کرد، اما نوآ در همان سال اخراج شد.

نوا

بعد از آن نوآ از جنیفر به دادگاه شکایت کرد. لوپز نیز از نوآ شکایت کرد تا مانع انتشار کتابی شود که نوآ در آن جزئیات ازدواج و زندگی خصوصی اش با جنیفر را نوشته بود. اما این دو در نهایت به طور محرمانه با هم سازش کردند.


شان کامز

لوپز حدود دو سال و نیم با خواننده هیپ- هاپ، شان کامز رابطه داشت. این دو ستاره از سال ۱۹۹۹ تا سال ۲۰۰۱ در تمام مراسم و فرش قرمز‌ها در کنار هم بودند. اما گویا رابطه آن‌ها خیلی زود از هم پاشید به طوری که جنیفر در مصاحبه‌ای گفت: «این اولین باری بود که من با مردی بودم که به من خیانت می‌کرد.

954603954-parsnaz-com

من در مدت زمانی که با او در ارتباط بودم، مدام گریه می‌کردم، دیوانه بازی از خودم در می‌آوردم و... من هیچوقت نتوانستم مچ او را بگیرم، اما مطمئن بودم که او به من خیانت می‌کند. او یک شب به من گفت به یک کلاب می‌رود، اما از آن شب به بعد هیچوقت برنگشت.»


کریس جاد

کریس جاد و جنیفر لوپز در سال ۲۰۰۰ با هم آشنا شدند. جنیفر کریس برای حضور در یکی از ویدیو کلیپ‌های جنیفر با نام «Love Don’t Cost A Thing» استخدام شد. آن‌ها پس از یک سال آشنایی در سال ۲۰۰۱ با هم نامزد کردند، اما یک سال بعد از هم جدا شدند.

2566433_190

جنیفر در این باره می‌گوید: «من از یک رابطه وحشتناک بیرون آمده بودم، از این رو خیلی زود به کریس دل بستم. اما عشق برای ازدواج کافی نیست. من از رابطه‌های قبلی ام چیز‌های زیادی یاد گرفتم. من کریس را دوست داشتم، اما ما نمی‌توانستیم به رابطه جدی مان ادامه دهیم. جدا شدن از او برایم خیلی سخت بود، اما مجبور بودم.»


بن افلک

بنیفر نام مشترکی بود که جنیفر و بن افلک پس از شروع رابطه شان انتخاب کردند. این دو ستاره یکدیگر را در فیلم «Gigli» ملاقات و در سال ۲۰۰۲ با هم نامزد کردند. آن‌ها حتی یک موزیک ویدیوی مشترک با هم برای آهنگ «Jenny from the Block» ساختند.

hypatia-h_5d14d863355d16bb6be722538a2132be-h_dab8fb54f3ed0c176eef1d522a7349ac-scaled-1

آن‌ها تصمیم داشتند تا در سال ۲۰۰۳ مراسم عروسی شان را برپا کنند، اما ۴ روز قبل از مراسم بن افلک تمام برنامه‌ها را بهم زد و به بهانه این که رسانه‌ها بیش از حد روی آن‌ها تمرکز کرده اند، عروسی شان را به تعویق انداخت. عروسی آن‌ها هیچوقت برپا نشد و آن‌ها در نهایت در سال ۲۰۰۴ از هم جدا شدند. جنیفر در این باره می‌گوید: «ما خیلی دوست نداشتیم که در معرض عموم قرار بگیریم. در آن زمان که توجهات زیادی روی ما بود، خیلی تحت فشار بودیم.»


مارک آنتونی

چند ماه پس از جدایی جنیفر از بن افلک، او در سال ۲۰۰۴ با مارک آنتونی در یک مراسم خصوصی ازدواج کرد. رابطه آن‌ها برای همگان شوکه کننده بود، از این رو که قبل از ازدواج هیچکس حتی در مورد رابطه عاطفی آن‌ها چیزی نمی‌دانست. آن‌ها در سال ۲۰۰۸ صاحب دو فرزند دوقلو شدند، اما ۳ سال بعد جدایی شان را اعلام کردند.

2566435_305

آن‌ها در مصاحبه‌ای گفتند: «این تصمیم واقعا برایمان سخت بود، اما ما در هر زمینه‌ای به بن بست خورده بودیم.» علارغم جدایی، آن‌ها رابطه خود را به عنوان دو دوست معمولی با هم ادامه دادند.


کسپر اسمارت

جنیفر لوپز پس از جدایی اش از مارک آنتونی، با یکی از رقاصان خود با نام کسپر اسمارت وارد رابطه شد. او در مورد دلیل این رابطه اش گفت: «من از یک رابطه شکست خورده جدا شده بودم و کسپر باعث شد که من دوباره خودم را پیدا کنم. او در آن دوران هیچوقت مرا تنها نگذاشت.»

11

این زوج در مدت زمانی که با هم بودند مدام قهر و آشتی می‌کردند، اما در نهایت در سال ۲۰۱۶ از هم جدا شدند. منبعی می‌گوید که دلیل جدایی جنیفر از کسپر، خیانت‌هایی بود که او به جنیفر کرد.