شهرخبر

کورتوا: از نتیجه ال‌کلاسیکو نمی‌توان تعبیر خاصی داشت/ دربی پیش‌فصل را هم ۷ بر۳ باخته بودیم

کورتوا: از نتیجه ال‌کلاسیکو نمی‌توان تعبیر خاصی داشت/ دربی پیش‌فصل را هم 7 بر3 باخته بودیم

سنگربان بلژیکی تیم فوتبال رئال مادرید معتقد است که شکست تیمش برابر بارسلونا در ال‌کلاسیکوی پیش‌فصل نمی‌تواند معیاری مناسب برای ارزیابی وضعیت کهکشانی‌ها باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیبو کورتوا پس از باخت یک بر صفر صبح امروز (یکشنبه) تیم فوتبال رئال مادرید برابر بارسلونا در شهر لاس‌وگاس به خبرنگاران گفت: از این بازی نمی‌توان نتیجه‌گیری خاصی داشت. ما مدت کوتاهی است که تمرینات‌مان را آغاز کرده‌ایم. بعضی از بازیکنان‌مان که حتی در این هفته به تمرینات آمده‌اند. برای ما چیزی که اهمیت داشت این بود که یک بازی منسجم و قابل قبول ارائه کنیم. سال‌های قبل امکان شروع فصل با چنین اردوهایی وجود نداشت. نتیجه را تفاوت در دو موقعیت رقم زد. توپ ما به تیر دروازه خورد اما موقعیت آنها به یک گل زیبا تبدیل شد. پیش فصل مهم نیست. یادم هست که (5 مرداد 98) نیز در دربی پیش فصل 7 بر 3 به اتلتیکومادرید باختیم اما در طول لیگ دو بار آنها را شکست دادیم.

سنگربان بلژیکی رئالی‌ها که با واکنش‌هایش در جلوگیری از سنگین‌تر شدن باخت تیمش تأثیرگذار بود، افزود: عملکرد ما در مقطع پایانی بازی افت کرد و به همین دلیل واکنش‌های من بیشتر به چشم آمد مخصوصاً روی دو موقعیتی که دمبله داشت. نسبت به عملکرد خودم احساس خوبی دارم و فکر می‌کنم که آماده‌ هستم.

کورتوا درباره تأثیر غیبت کریم بنزما در این بازی و در پاسخ به این سؤال که آیا رئال مادرید با نفرات فعلی‌اش می‌تواند افتخارات فصل گذشته را تکرار کند، تأکید کرد: تیم ما همان تیم فصل گذشته است اگرچه شکی نیست که غیبت کریم بنزما سبب شد که نتوانیم گل بزنیم و خطرات بیشتری روی دروازه حریف به وجود آوریم. با این حال ما باید برای بازی سوپرجام (اروپا) آماده باشیم. رودریگو، وینیسیوس، آسنسیو و .... نیز پتانسیل گلزنی دارند اما بنزما بهترین مهاجم نوک دنیاست و قطعاً نبودش در تیم احساس می‌شود.

انتهای پیام/