شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بنیاد

قاضی زاده عنوان کرد

تأکید بر ضرورت ارائه خدمات درمانی ممتاز و کسب رضایت ایثارگران

تأکید بر ضرورت ارائه خدمات درمانی ممتاز و کسب رضایت ایثارگران

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بر ضرورت ارائه خدمات درمانی ممتاز و کسب رضایت ایثارگران تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر مجمع سالانه و نشست بررسی گزارش عملکرد بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی ساسان در سال ۱۴۰۰ عصر روز شنبه اول مرداد ماه با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران توانسته است بیمارستان‌های تابعه خود را بر خلاف برخی دیگر از مؤسسات به خوبی اداره کند و این بیمارستان‌ها از بیمارستان‌های قابل قبول کشور در زمینه خدمات رسانی به ایثارگران هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: خانواده‌های ایثارگران به حق نیازمند خدمات درمانی مطلوب و در شأن خود هستند و ترجیح این است که خدمات بیمارستان‌های خصوصی به ایثارگران داده شود اما به دلیل اینکه بنیاد منابع مالی ناپایداری دارد و به موقع نمی‌توانیم هزینه بیمه را پرداخت کنیم دچار مشکل هستیم. اگر پول نقد وجود داشت با قدرت وارد بازار رقابت در بیمه می‌شدیم و با گفت‌وگو و در شرایط رقابتی خدمات درمانی بهتر و ممتازی برای ایثارگران برقرار می‌شد.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: باید طوری مشکلات را جبران کنیم که ایثارگران صدمه نبینند و برای همین خودمان مسائل را حل می‌کنیم تا خدمات ممتاز و در شأن ایثارگران به آنها ارائه داده شود.

معاون رئیس جمهور با تأکید بر ضرورت ارائه خدمات مطلوب به ایثارگران خطاب به اعضای هیئت مدیره بیمارستان ساسان گفت: خدمات به ایثارگران باید با رعایت آخرین استانداردها ارائه شود که موجب رضایتمندی این عزیزان شود. توجه به بهره‌وری و شفافیت و برنامه‌ریزی و اقدامات مناسب در حوزه فرهنگی نیز از اصول دیگری است که باید در دستور کار مدیران بیمارستان ساسان قرار گیرد.

در ادامه این نشست عبدالرضا عباسپور، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز گفت: یکی از اهداف مهم و اصلی بنیاد رضایت ایثارگران و جانبازان است و همه کادر بیمارستان شامل پزشک، پرستار و کادر درمانی باید دغدغه رسیدگی به ایثارگران داشته باشند.

وی با اشاره به خدمات تخصصی بیمارستان ساسان گفت: این بیمارستان محل مراجعه بسیاری از جانبازان به خصوص جانبازان شیمیایی است و درمان تخصصی در این بیمارستان باید مورد توجه قرار بگیرد.

همچنین علیرضا توکلی مهرجردی، مدیرعامل شرکت سهامی خاص پزشکی ساسانیان و رئیس بیمارستان ساسان گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های این بیمارستان ارائه داد.