شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سوریه#ترکیه#ارتش

نیمه شب اتفاق افتاد؛

حملات هوایی ناشناس به مواضع ارتش ترکیه در شرق سوریه

حملات هوایی ناشناس به مواضع ارتش ترکیه در شرق سوریه

منابع محلی سوریه از حملات جنگنده های ناشناس به مواضع ارتش ترکیه و گروه های تحت حمایت آن در شمال غربی استان حسکه خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری «اسپوتنیک» بامداد امروز یکشنبه از شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب در مناطق تحت کنترل ارتش ترکیه و گروه‌های «ترکمن» وابسته به آن خبر داد و اعلام کرد که صدای این انفجارها ناشی از حملات جنگنده‌های ناشناس بوده است.

این خبرگزاری به نقل از منابع محلی در حومه «حسکه» اعلام کرد که نیمه شب شنبه مواضع گروه‌های ترکمن تحت حمایت ارتش ترکیه در روستاهای المحمودیه، عنیق الهوی، الجمو و مناطقی در حومه شهرک «تل تمر» و شهر «رأس العین» در شمال غربی استان حسکه که مستقیماً تحت نفوذ ارتش ترکیه قرار دارد، هدف حملات موشکی جنگنده‌های ناشناس قرار گرفت.

این منابع افزودند که حداقل یک هواپیمای جنگی مواضع گروه‌های ترکمن را هدف قرار داد و تا کنون اطلاعاتی درباره تلفات انسانی این حملات منتشر نشده است.

در همین راستا، فعالان فضای مجازی در سوریه اعلام کردند که جنگنده‌های ناشناس روستای محمودیه در مجاورت شهر تل تمر در شمال استان الحسکه را هدف چهار حمله قرار دادند. آنها خاطرنشان کردند که اطلاعات اولیه نشان می‌دهد که در این حملات مقرهای نظامی دو گروه موسوم به "لشکر حمزه" و "احرار الشرقیه" وفادار به ترکیه هدف قرار گرفته است.