شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو#منچستریونایتد

پاسخ عجیب به سوال در مورد خرید رونالدو؛ سوال سخت تر لطفا! | غیبت ستاره پرتغالی به خاطر جراحی زیبایی

یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸

غیبت این روزهای رونالدو در تمرینات پیش‌فصل منچستریونایتد با حاشیه‌های بسیاری درخصوص فوق‌ستاره پرتغالی همراه شده است.

رونالدو

به گزارش همشهری‌آنلاین، «کریستیانو رونالدو؟ باید سئوالات سخت‌تری بپرسید. سئوالات آسان، جواب‌های آسانی نیز دارند. ما تیم بسیار خوبی داریم و یک سرمربی بی‌نظیر نیز بالای سر آن است. ما همه‌چیز داریم و به‌نظر شما چیز دیگری می‌خواهیم؟» این پاسخ قاطع انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکومادرید به یکی از خبرنگاران بود که درباره علاقه این باشگاه برای جذب رونالدو سؤال کرده بود. برخی خبرنگاران اسپانیایی ادعای رسانه‌های انگلیسی درباره توافق بین دو طرف را رد کرده‌اند. از رئال‌مادرید هم صحبت به میان آمده اما منابع نزدیک به رئال این شایعات را تکذیب کردند.

مدیران بایرن‌مونیخ هر چند وقت یک‌بار به‌نوبت از کریستیانو تمجید اما اعلام می‌کنند که نیازی به او ندارند. با این‌حال هنوز شایعات درباره احتمال انتقال این ستاره پرتغالی به باشگاه باواریایی وجود دارد. رونالدو به ادعای برخی منابع خبری به‌خاطر بیماری فرزند تازه به دنیا آمده‌اش در تمرینات و اردوی پیش‌فصل منچستر غایب است. برخی شایعات هم حاکی از آن است که او به‌تازگی عملی زیبایی و پروتز انجام داده و هم‌اکنون قادر به تمرین نیست. اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد درباره او گفت: «نگرانی‌هایی درباره غیبت رونالدو داریم، هر چند نگرانی شاید کلمه مناسبی نباشد. من روی کار با بازیکنانی که اینجا دارم، تمرکز کرده‌ام. آنها واقعاً خوب کار می‌کنند و در شکل و فرم خوبی هستند. ترجیح می‌دهم روی پیشرفت بازیکنانی که دارم تمرکز کنم. اما بی‌صبرانه منتظر آمدن رونالدو هستم و سپس او را در تیم ادغام خواهیم کرد.»

تن‌هاخ گفت که با آمدن رونالدو و اضافه شدن لیساندرو مارتینس و اریکسن کیفیت تیم بالاتر می‌رود. به‌نظر می‌رسد تلاش مدیر برنامه‌های رونالدو برای خارج کردن این بازیکن‌از منچستر نتیجه نداده است. عملکرد خوب من‌یونایتد با سرمربی جدیدش و خریدهایی که صورت گرفته، می‌تواند رونالدو را قانع کند یک فصل در لیگ اروپا به بازی بپردازد.