شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سیل استهبان#مجلس#شیراز#رئیس مجلس

ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی دقیق عوامل بروز سیل استهبان

ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی دقیق عوامل بروز سیل استهبان

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده شیراز مبنی بر هشدار سیل از سوی برخی از سازمان‌ها پیش از وقوع آن گفت: این نکته در گزارش‌های اولیه به دست ما رسیده که حتما از سوی ریاست کمیسیون عمران به صورت دقیق بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  پارلمانی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم عزیزی نماینده شیراز در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری با تسلیت به مردم استان فارس به واسطه سیل استهبان و نی‌ریز و جان باختن نزدیک به 22 نفر از مردم، گفت: همکاران عزیز و رئیس مجلس شورای اسلامی در این خصوص ابراز همدردی کردند که از آنها سپاسگزارم و انتظار دارم رئیس مجلس برای پیگیری این موضوع با تأکید ویژه دستور دهند.

 وی افزود: تا جایی که بررسی کردیم نیازمند اقدام جدی در این خصوص هستیم چرا که طبق اطلاعات به دست رسیده، برخی سازمان‌های هشداردهنده وقوع این حادثه را از قبل هشدار داده بودند.

 عزیزی با بیان اینکه گلایه‌های زیادی از سوی مردم فارس وجود دارد، عنوان کرد: خواهشمندم از آنجایی که پیش از این نیز این موضوع به شکل دیگری در استان فارس تکرار شده بود، پیگیری جدی صورت گیرد و به موضوع حادثه سیلی که باعث از دست دادن 22 نفر از هموطنان ما شد، رسیدگی شود.

رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر ضمن تسلیت مجدد به مردم شهرستان های استهبان و نی‌ریز و داراب، تأکید کرد: حتماً کمیسیون عمران و ریاست آن آقای رضایی کوچی این موضوع را پیگیری کنند، مخصوصا نکته‌ای که شما اشاره کردید در گزارش اولیه به دست ما رسیده که حتماً برررسی دقیق صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/