شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#ایتالیا

لیگ ملت‌های والیبال؛ تحقیر ایتالیا مقابل فرانسه/ خروس‌ها حریف آمریکا در فینال شدند

لیگ ملت‌های والیبال؛ تحقیر ایتالیا مقابل فرانسه/ خروس‌ها حریف آمریکا در فینال شدند

تیم ملی والیبال فرانسه با شکست 3 بر صفر ایتالیای میزبان به عنوان حریف آمریکایی‌ها در دیدار نهایی لیگ ملت‌ها 2022 برای کسب مقام نخست این مسابقات رقابت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌ها 2022 در شهر بولونیا ایتالیا برگزار شد و در دومین مسابقه تیم‌های ملی والیبال فرانسه و ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند.

در این دیدار تیم ملی فرانسه طی سه ست متوالی میزبان این دوره از رقابت‌ها را شکست داد تا برای کسب جایگاه اول این مسابقات به مصاف آمریکا برود.  فرانسوی‌ها با نتایج 25 بر 22، 25 بر 20 و 25 بر 15 موفق به شکست ایتالیا شدند.  کادر فنی تیم ملی والیبال تماشاگر این مسابقه در سالن یونیپول بودند.

با پایان این مسابقه، امشب از ساعت 20:30 تیم ملی لهستان به مصاف ایتالیا خواهد رفت تا تکلیف رده‌های سوم و چهارم جدول مشخص شود.  در دومین دیدار که ساعت 23:30 برگزار خواهد شد هم آمریکا به مصاف فرانسه خواهد رفت تا با مشخص شدن رتبه‌های اول و دوم این دوره از رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال 2022 پایان یابد.

تیم ایتالیا در مرحله مقدماتی رده نخست جدول را با 10 برد و به دلیل میزبانی از آن خود کرده بود و فرانسه با 9 برد و 28 امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار داشت.

انتهای پیام/