شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دوبی#رستوران#امارات

رستوران نتانیاهو در دوبی افتتاح شد

رستوران نتانیاهو در دوبی افتتاح شد

خاخام ارشد شورای یهودیان امارات متحده عربی از گسترش قابل توجه شمار صهیونیست‌های یهودی ساکن امارات متحده عربی خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، خاخام ایلی عبادی در گفتگو با نسخه انگلیسی پایگاه صهیونیستی‌ای 24 نیوز اعلام کرد، شمار یهودیان مقیم امارات متحده عربی از مرز 600 نفر گذشته است، رقمی که بیانگر رشدی قابل توجه طی دو سال گذشته دارد.

این خاخام صهیونیست که بعد از امضای توافق ابراهیم در سال 2020 برای سکونت به امارات متحده عربی نقل مکان کرده اعلام کرد در اولین روزهای حضورش در امارات متحده عربی جامعه یهودیان کمتر از 200 نفر بودند، اما امروز این جامعه بیش از 600 نفر عضو دارد.

او پیش از این نیز خبر داده بود که مذاکراتی برای احداث اولین محله یهودیان در کشورهای شورای همکاری خلیج فارس در حال انجام است و قرار است این محله در امارات متحده عربی ساخته شود، خبری که مسئولین اماراتی حاضر به تایید یا تکذیب آن نشده اند.

از سوی دیگر روزنامه یدیعوت احارانوت در گزارشی اعلام کرد، یک رستوران به نام (بیبی) در دوبی افتتاح شده است.

یک صهیونیست تندرو که برای اقامت به دوبی نقل مکان کرده نام بیبی که اختصار نام بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق و رهبر حزب لیکود است، برای رستوران خود برگزید.

او خبر داد گرچه من به نتانیاهو رای نمی‌دهم اما از او متشکرم چون طی دو سال گذشته و بعد از توافق سازش توانسته‌ام، کار و کسب پر رونقی برای خود در دوبی داشته باشم.

شغل اصلی این صهیونیست لیدری گروه‌های گردشگر اسرائیلی است که به دوبی سفر می‌کنند و اکنون نیز با فراهم کردن غذاهای حلال یهودی در این رستوران برای خود کار و کسب پر رونقی ایجاد کند.

انتهای پیام/*