شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#شورای نگهبان#ایران#ترکیه#روسیه#صدا و سیما

عضو شورای نگهبان : پوتین در دیدار رهبری همچون کودکی دبستانی در برابر استادی مجرب و کار کشته نشسته بود

عضو شورای نگهبان : پوتین در دیدار رهبری همچون کودکی دبستانی در برابر استادی مجرب و کار کشته نشسته بود

خبرگزاری صدا و سیما نوشت : آیت الله حسینی خراسانی گفت:آن منشی که ۲ رییس جمهور روسیه و ترکیه در برخورد با رهبر فرزانه انقلاب داشتند نشان از عظمت، جذابیت و نفوذ کلام رهبری حکیم، مهربان و دلسوز انقلاب اسلامی ایران دارد.

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی که میهمان نماز جمعه تبریز بود، در جمع نمازگزاران این شهر، اظهار کرد: پوتین یکی از مدعیان ابر قدرتی جهان با رفتار و منش خود مثل دیگر سران دنیا مقابل رهبری جمهوری اسلامی ایران که سرشار از تقوا است، همچون کودکی دبستانی در برابر استادی مجرب و کار کشته، ادب، تواضع و فروتنی خاصی نشان داد که افتخاری برای ایران اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: این عظمت و شوکت به برکت لطف خدا، خون شهیدان، خون حاج قاسم سلیمانی، شهدای محراب و شهیدان انقلاب اسلامی، شهدای آذربایجان شرقی و تبریز است.

وی یادآور شد: روسای جمهور ۲ کشور دوست در تهران همیشه استوار، به حضور چهره با عظمت جهان اسلام رهبر مکرم و معظم انقلاب اسلامی رسیدند و آن منشی که ۲ رییس جمهور روسیه و ترکیه در برخورد با رهبر فرزانه انقلاب داشتند نشان از عظمت، جذابیت و نفوذ کلام رهبری حکیم، مهربان و دلسوز انقلاب اسلامی ایران دارد.

عکس‌های خاص و متفاوت از دیدار پوتین با رهبری - همشهری آنلاین

۲۱۲۲۰