شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#استان تهران#پایتخت#تکواندو

ساعی: تکواندو تهران فدراسیون کوچک است/ پایتخت جز استان‌های پیشرو

ساعی: تکواندو تهران فدراسیون کوچک است/ پایتخت جز استان‌های پیشرو

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون تکواندو همیشه استان تهران در این ورزش پیش قدم و جز استان‌های برتر بوده است گفت: تهران به عنوان فدراسیون کوچک همیشه کمک‌های زیادی را به این ورزش داشته است.

به گزارش ایرنا، هادی ساعی عصر شنبه در مراسم تجلیل از قهرمانان و نام آوران تکواندو استان تهران و بدرقه ملی پوشان نونهال و نوجوان به مسابقات جهانی که در مجموعه فرهنگی و ورزشی غدیر برگزار شد اظهار کرد: تهران همیشه جزئی از هیات‌های برتر شناخته می‌شود، باید اذعان داشت که اتفاقات بزرگی در این استان رخ داده در کمتر استانی انجام شده است این اقدام به علت همکاری و همدلی مسولان پایتخت رخ داده است.  

وی ادامه داد: هیات‌های ورزشی همیشه به عنوان بازوان توانند فدراسیون محسوب می‌شوند.

ساعی: تکواندو تهران فدراسیون کوچک است/ پایتخت جز استان‌های پیشرو

 همچنین در این مراسم از خانواده شهید وحید زمانی نیا، شهید محمد حسین گیتی نما، جانباز ۷۰ درصد رسول بایرامی نیز تقدیر شد.

رییس هیات تکواندو استان تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر این روزها فدراسیون تکواندو به وحدت نیاز دارند گفت: در حرکتی افرادی در صدد هستند تا لطماتی را به این ورزش بزنند. وظیفه یک خانواده این است تا این گره را باز کنند.  

علی خلیلی با اشاره به اینکه همانند جمعیت کشور پشت سر قهرمان خود خواهیم بود افزود: هیچ اختلافی وجود ندارد بلکه در صدد هستیم تا این پالس های منفی را از بین رفته تا باروحیه قوی به آرامش خاطر برسند.

 خلیلی تقوا را عامل دیگر قهرمانی در ورزشکاران دانست و گفت که این موضوع می‌تواند به هدف والا ما را برساند.  

وی همچنین از برگزاری سلام فرمانده با حضور جمعیت تکواندوکاران در مجموعه ۱۲ هزار نفری آزادی خبر داد و گفت: این مراسم می‌تواند به عنوان برگ زرین بدرخشد.

ساعی: تکواندو تهران فدراسیون کوچک است/ پایتخت جز استان‌های پیشرو

مسعود لشگری دبیر هیات تکواندو استان تهران در اردو انتخابی تیم ملی نونهالان و نوجوانان ۵۰ درصد ورزشکاران دختر و پسر از استان تهران تشکیل داده اند گفت: در رقابت‌های جهانی بلغارستان ۱۲ ورزشکار حضور دارند. باید اذعان کنم این موفقیت با تلاش و همدلی مسئولان و خانواده تکواندو استان محقق شده است.

همچنین در این مراسم از پیشکسوتان، سرمربی تیم ملی زنان و مردان و قهرمانان آسیایی، المپیک و پارالمپیک و جهانی تجلیل شد.