شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت#هزار تومان

کوییک دنده‌ای ۶ میلیون ارزان شد / تفاوت قیمت کوییک S و ساینا S در بازار و کارخانه

کوییک در کارخانه ۱۶۸ میلیون و ۷۴ هزار تومان قیمت خورده است و فاصله اش با بازار ۴۲ میلیون تومان است.

 کوییک دنده‌ای ۶ میلیون ارزان شد / تفاوت قیمت کوییک S و ساینا S در بازار و کارخانه

قیمت کوییک دنده‌ای پایه با کاهش قیمت شش میلیون تومانی نسبت روز معاملاتی قبل تا کانال ۲۱۰ میلیون تومان عقب نشست. نکته قابل توجه اینجاست که کوییک در روز چهارشنبه بدون تغییر روی سطح ۲۱۶ میلیون تومان ایستادگی کرد. این ایستادگی نیز پس از افزایش پنج میلیون تومانی در روز سه شنبه و پس از تعطیلی عید غدیر به ثبت رسید. در طول ۷ روز اخیر نیز قیمت کوییک افت یک میلیون تومانی را تجربه کرده است.

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، در مقابل قیمت کوییک S تغییری را تجربه نکرد و روی سطح ۲۳۸ میلیون تومان ایستاد. البته در مقایسه با اولین روزهای تیرماه، این خودرو کاهش دو میلیون تومانی را به ثبت رسانده است.

در مورد قیمت کارخانه و بازار کوییک و کوییک S و ساینا S نیز یک تفاوت ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومانی وجود دارد. در حال حاضر سایپا، کوییک در کارخانه ۱۶۸ میلیون و ۷۴ هزار تومان قیمت خورده است و فاصله اش با بازار ۴۲ میلیون تومان است. کوییک S نیز با قیمت ۱۸۴ میلیون و ۶۶۴ هزار تومان به خریداران عرضه می‌شود که فاصله اش با بازار حدود ۵۳ میلیون تومان است.

قیمت کارخانه و بازار ساینا S

ساینا S در نخستین روز معاملاتی هفته جاری، تغییری را به ثبت نرساند و در کانال ۲۱۶ میلیون تومان متوقف شد. اما نسبت به روز مشابه هفته گذشته کاهش دو میلیون تومانی را به ثبت رسانده است. در مقایسه با یک ماه قبل نیز این افت قیمت حدود یک میلیون تومان است.

اما قیاس قیمت این خودرو نسبت به اولین ششم فروردین ۱۴۰۱ و ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ به ما نشان می‌دهد که ساینا S به ترتیب افزایش ۱۸ و ۲۲ میلیون تومانی را تجربه کرده است.

قیمت کارخانه ساینا S نیز ۱۶۹ میلیون و ۸۱۷ هزار تومان است که نسبت به بازار تفاوت قیمت اش به حدود ۴۶ میلیون تومان می‌رسد.