شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#واحد مسکونی#مسکن#همدان

استاندار همدان: زمین موردنیاز ساخت ۸۲۶ واحد مسکونی در تویسرکان تامین شده است

استاندار همدان: زمین موردنیاز ساخت ۸۲۶ واحد مسکونی در تویسرکان تامین شده است

همدان_ ایرنا_ استاندار همدان با اشاره به اقدامات موثر انجام شده در راستای تامین زمین اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان، گفت: در همین ارتباط زمین مورد نیاز برای ساخت ۸۲۶ واحد مسکونی در شهر تویسرکان نیز تامین و آماده است.

به گزارش ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد روز شنبه در آیین کلنگ زنی پروژه طرح نهضت ملی مسکن شهر تویسرکان، افزود: کمبود مسکن یک معضل اساسی در کشور است که از زمان دولت دهم که توجهی به این موضوع داشت تا ۸ سال پس از آن دچار خلا شد که به این دلیل شاهد کمبود و افزایش قیمت مسکن در کشور شدیم.

وی با اشاره به اینکه نگاه دولت سیزدهم در نظر گرفتن همه نیازهای مردم و تلاش برای رفع مشکلات آن‌هاست، اظهار داشت: آیت الله رییسی به‌ درستی این خلاء را تشخیص داد و برهمین اساس ساخت  چهار میلیون مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن را در دستور کار دولت قرار داد. 

استاندار همدان: زمین موردنیاز ساخت ۸۲۶ واحد مسکونی در تویسرکان تامین شده است

استاندار همدان گفت: سهمیه این استان در طرح نهضت ملی مسکن ۱۰۰ هزار واحد است که با تلاش مجموعه مدیریتی استان و الحاق حدود هزار و ۳۰۰ هکتار از زمین به شهرها، مشکل تامین زمین برای اجرای این طرح بزرگ به طور کامل رفع شده است.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: در شهرستان تویسرکان نیز به دلیل موقعیت جغرافیایی و فضای سبز آن و به منظور جلوگیری از تخریب باغات، چندین جلسه با کمیته زیربنایی در این خصوص تشکیل شد تا بتوانیم نقاطی را برای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن مشخص کنیم.

وی با بیان اینکه با پیگیری های انجام شده زمین مورد نیاز برای ساخت ۸۲۶ واحد مسکونی در شهر تویسرکان تامین و آماده شد، افزود: درصدد هستیم زمین‌های دیگری را در نیز شهرستان تویسرکان شناسایی و به پروژه الحاق کنیم تا مشکل مسکن در این شهرستان هم  حل شود.

نماینده عالی دولت در استان همدان با بیان اینکه مدیران در اعطا و واگذاری مسکن به متقاضیان نگاه وسیعی داشته باشند تا طیف گسترده‌ای از مردم را در برگیرد، اظهار داشت: دراین زمینه مجمع نمایندگان استان همدان همکاری خوبی را در راستای حل مشکل زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن داشتند.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: در همین ارتباط رفع مشکل مسکنِ مردم به عنوان یک مساله اساسی در اولویت کارها و برنامه های مدیران اجرایی استان همدان قرار گرفته است.

استاندار همدان: زمین موردنیاز ساخت ۸۲۶ واحد مسکونی در تویسرکان تامین شده است

«محمدمهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از تلاش های استاندار همدان برای تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، گفت: تلاش‌های استاندار همدان در راستای حل مشکلات و رفع موانع طرح نهضت ملی مسکن در استان، ستودنی و قابل تقدیر و تشکر است.

به گزارش ایرنا، آیین کلنگ زنی پروژه طرح نهضت ملی مسکن شهر تویسرکان با حضور استاندار همدان، امام جمعه، نماینده مردم و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد.

سهمیه شهر تویسرکان در طرح نهضت ملی مسکن هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی است که فاز اول آن امروز با حضور استاندار همدان کلنگ زنی شد.