شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تکواندو

قهرمانان رقابت‌های تفنگ بادی و تکواندو مشخص شدند

قهرمانان رقابت‌های تفنگ بادی و تکواندو مشخص شدند

دومین روز از پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر با اعلام قهرمانان رقابت‌های تیراندازی در رشته تفنگ بادی و تکواندو به پایان رسید.

 به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی ستاد خبری المپیاد، دومین روز رقابت‌های پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر در رشته‌های مختلف پیگیری و با معرفی تیم‌های و نفرات برتر در دو رشته تفنگ بادی و تکواندو به پایان رسید.

دانشگاه اصفهان فاتح رقابت‌های تفنگ بادی شد

با پایان یافتن رقابت‌های تفنگ بادی پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر کشور در تبریز، تیم اصفهان توانست با کسب بالاترین امتیاز از رقبا در سکوی نخست مسابقات بایستد.
تیم دانشگاه اصفهان متشکل از مجیدصالح شریفی، میلاد رئیسی پور و خشیار فارسی مجموع امتیاز 1675.7 را کسب کرده بود،  تیم دانشگاه تهران با حضور امیر قانی، علی معینی و سینا بیات  نیز مجموع امتیاز 1672.2 را کسب کرد و در سکوی دوم ایستاد و تیم دانشگاه علم و صنعت ایران نیز با ترکیب علی جوادی،  علیرضا یوسفی و پیمان قشقایی نژاد و با مجموع امتیاز 1615 سوم شد.

در بخش انفرادی با پایان یافتن رقابت‌های تفنگ امیرمحمد نکونام از دانشگاه جامع علمی کاربردی به مقام نخست رسید، نکونام در این رقابت‌ها توانست امتیاز مجموع 629.3 را کسب کند ، مهیار صداقت از دانشگاه شهید بهشتی تهران با کسب 625.6 امتیاز صاحب مدال نقره و علی رضایی از دانشگاه کاشان با مجموع امتیاز 622.4 در سکوی سوم مسابقات ایستاد.

تیم دانشگاه فنی حرفه ای مازندران در جایگاه نخست رقابتهای تکواندو قرار گرفت

در پایان رقابت‌های تکواندو دانشجویان پسر در بخش کیوریگی تیم دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران در جایگاه نخست ایستاد، تیم دانشگاه شهید بهشتی نایب قهرمان شد و تیم دانشگاه خوارزمی به مقام سوم رسید.

همچنین در اوزان مختلف نتایج زیر به دست آمد.

در وزن 54- کیلوگرم: احسان عرفانیان از بیرجند مدال طلا را بر گردن آویخت و امیرحسین هوشمند از صنعتی خواجه نصیر تهران نیز به مدال نقره رسید. هم‌چنین در این وزن، علیرضا ناصری از هرمزگان و علیرضا غیب اله از لرستان مشترکا سوم شدند.

در وزن 58- کیلوگرم:امیرحسن دوستدار از صنعتی همدان مدال طلا را بر گردن آویخت و سیدمحمدرضا قریشی از شیراز نیز به مدال نقره رسید. همچنین در این وزن، امیرعلی دعاگویان از فنی و حرفه‌ای مازندران و امیرسالار امیری فرد از ایلام مشترکا سوم شدند.

در وزن 63- کیلوگرم: عرفان بزرگی از فنی و حرفه‌ای مازندران طلایی شد و محراب عباسی از صنعتی سهند با کسب مدال نقره توانست نخستین مدال دانشگاه خود را در المپیاد به ارمغان بیاورد. امیرمحمد زارعی از خلیج فارس بوشهر و آرمان شیری پور از ایلام نیز به صورت مشترک به مدال برنز رسیدند.

در وزن 68- کیلوگرم: هادی تیران ولیپور از خوارزمی تهران طلایی شد و امیرحسن ساداتی از فنی و حرفه‌ای مازندران مدال نقره کسب کرد. حماد همتی از غیرانتفاعی بم و معین هاشمی از اصفهان نیز به صورت مشترک به مدال برنز رسیدند.

در وزن 74- کیلوگرم: مسعود خوش نیت از فردوسی مشهد توانست به مدال طلا و محمدمهدی عمادی از شهیدبهشتی تهران در همین وزن به مدال نقره برسد و پارسا مومنی از شهیدباهنر کرمان و احمدرضا مختار از شیراز نیز مشترکا سوم شدند.

در وزن 80- کیلوگرم: مجتبی روحی از شهید بهشتی تهران توانست به مدال طلا و ابوالفضل تمجیدی از زنجان در همین وزن به مدال نقره برسد و امیررضا طاووسی کامکار از رازی کرمانشاه و امیررضا نوری لاله از غیرانتفاعی نبی اکرم (ص) تبریز نیز مشترکا سوم شدند.

در وزن 87- کیلوگرم: یاسین علیزاده با برتری مقابل رقبا توانست نخستین طلای المپیادی دانشگاه ارومیه را کسب کند و سعید بهشتی از گلبهار مشهد نیز دوم شد. علیرضا دهخواری از آیت الله بروجردی و علی جعفری از خوارزمی تهران مشترکا سوم شدند.

در وزن 87+ کیلوگرم: سعید فتحی از شهرکرد با برتری مقابل رقبا توانست مدال طلا را کسب کند و آرمان مهدوی راد از مازندران نیز دوم شد. ابوالفضل طالبی از زنجان و رضا تنهایی از تهران مشترکا سوم شدند.

دانشگاه شهید بهشتی صدر نشین توزیع مدال‌ها

در پایان دومین روز رقابتهای پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر در جدول توزیع مدال ها و امتیازات تیم دانشگاه شهید بهشتی با کسب یک مدال طلا و دو نقره با امتیاز 25 در صدر قرار دارد، دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران با یک طلا و یک برنز و 23 امتیاز دوم است و دانشگاه خوارزمی با با یک طلا و یک برنز و 16 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.
پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر از 3 تیر ماه آعاز و تا 5 مرداد به میزبانی دانشگاه تبریز بر گزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/